Το OPEN TV στο Μάτι πέντε μήνες μετά τη φονική πυρκαγιά (vid)
NewsroomΠέντε μήνες μετά τη φονική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου, που είχε ως αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 100 άνθρωποι, το OPEN TV βρέθηκε στο Μάτι. Εκεί, όπου τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά από κάθε άλλη χρονιά. Όπως λένε στο ρεπορτάζ του OPEN οι κάτοικοι της περιοχής «φέτος είναι μαύρα Χριστούγεννα. Όλοι ξέρουν τι έχουμε περάσει».
Το Μάτι μοιάζει με έρημη πόλη, που μυρίζει ακόμη καμένο. «Δεν μπορείς να μην έχεις αναμνήσεις από το σπίτι σου. Δεν μπορούμε, ερχόμαστε εδώ πέρα και δεν έχουμε πού να σταθούμε», συνεχίζουν οι κάτοικοι.
Οι οικογένειες που έχασαν τα σπίτια τους μοιράζονται ακόμη στις κατασκηνώσεις. «Μας έχουν εγκαταλείψει στο έλεος του Θεού, κρίμα».
Οι κάτοικοι, πλέον, εύχονται τα επόμενα Χριστούγεννα να έχει επανέλθει η ζωή στο Μάτι.
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ