Ελλάδα|28.12.2020 09:00
Κορονοϊός - Καμπισιούλη: Πιο επώδυνο το εμβόλιο της γρίπης - Χαρούμενη που με επέλεξαν
NewsroomΗ Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια ΜΕΘ στον Ευαγγελισμό, ήταν η πρώτη που έκοψε το νήμα των εμβολιασμών κατά του κορονοϊού στη χώρα μας, καθώς την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου έκανε το εμβόλιο των Pfizer και BioNTech. Μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, η κυρία Καμπισιούλη δήλωσε πολύ χαρούμενη που την επέλεξαν να εμβολιαστεί πρώτη.
Παράλληλα, η νοσηλεύτρια σημείωσε πως δεν πόνεσε καθόλου και πως πιο επώδυνο είναι το εμβόλιο της γρίπης, ενώ διευκρίνισε πως περίμενε 15' μετά το εμβόλιο, για τυχόν ανεπιθύμητες αντιδράσεις. Τέλος, ανέφερε πως όσοι συνάδελφοί της έκαναν χθες το εμβόλιο, δεν είχε κανείς παρενέργειες.
Διαβάστε ακόμη
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ