Ελλάδα|04.01.2021 16:18
Πάτρα: Κατήγγειλε κανάλι που μετέδιδε μαγνητοσκοπημένο γλέντι εν μέσω lockdown
NewsroomΜια απίστευτη καταγγελία δέχτηκαν πρόσφατα οι αστυνομικοί στο Α.Τ Πάτρας. Ενας πολίτης κάλεσε τις Αρχές για να καταγγείλει πως ένα τοπικό κανάλι μετέδιδε γλέντι για την Πρωτοχρονιά, εν μέσω lockdown και ενώ τα μέτρα για τον κορονοϊό είναι σε ισχύ. Προφανώς όμως ο άνδρας, παρακολουθούσε μαγνοτοσκοπημένο βίντεο από γλέντι που είχε πραγματοποιηθεί στο παρελθόν.
Οι άνδρες της αστυνομίας κατάλαβαν ότι ο πολίτης είχε παρεξηγήσει όπως αναφέρει το thebest.gr καθώς πολλά κανάλια, όχι μόνο τοπικά, μετέδιδαν μαγνητοσκοπημένα προγράμματα περασμένων ετών από νυχτερινά μαγαζιά.
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου