Ελλάδα|06.12.2021 08:00
Θεσσαλονίκη: Αρνητές του εμβολιασμού έστησαν αντίσκηνα και διανυκτέρευσαν έξω από το δημαρχείο
NewsroomΑντιεμβολιαστές κατασκήνωσαν το βράδυ της Κυριακής και διανυκτέρευσαν έξω από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης.
Μετά τη λήξη της πορείας κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού, οι διαδηλωτές αφότου έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο έβγαλαν τα αντίσκηνα και τα sleeping bags και κάλεσαν όλους τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύσουν έξω από το δημαρχείο προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό στους άνω των 60, σύμφωνα με το voria.gr.
Αστυνομικές δυνάμεις παρατάχθηκαν μπροστά από το δημαρχείο και δεν άφησαν τους διαδηλωτές να φτάσουν πιο μέσα.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου