Εγκαινιάστηκε το πρώτο πάρκο Ανακύκλωσης στην Βόρεια Ελλάδα
NewsroomEγκαινιάστηκε χθες το πρώτο «Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης» στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο δημιουργήθηκε από το εθνικό Συλλογικό Σύστημα Ανταποδοτική Ανακύκλωση σε συνεργασία με την «Αποστολή», το Φιλανθρωπικό Οργανισμό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, αλλά και το Δήμο Λαγκαδά.
Το πάρκο ανακύκλωσης εκτείνεται σε χώρο 32 στρεμμάτων κι έχει σκοπό την περιβαλλοντική εκπαίδευση μικρών και μεγάλων. Σε ειδικό μηχάνημα οι πολίτες τοποθετούν τα ανακυκλώσιμα υλικά - πλαστικό, μέταλλο ή γυαλί - και λαμβάνουν άμεσα ανταμοιβή, είτε με εκπτωτικά κουπόνια για αγορές από σούπερ μάρκετ που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, είτε δωρίζοντας τα χρήματα που δικαιούνται για κάποιο κοινωνικό σκοπό.
Λειτουργεί επίσης εργαστήρι όπου θα κατασκευάζονται προϊόντα και έργα τέχνης με τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών, χώρος περιβαλλοντικών παιχνιδιών για τα παιδιά κι ένα διαδραστικό σιντριβάνι που παίζει μουσική.
Σε επόμενη φάση, στο χώρο του πρώην στρατοπέδου Μπαρέτη αναμένεται να κατασκευαστεί ένας αθλητικός χώρος και παιδική χαρά.
- Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
- Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
- Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
- Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»