Μετρό: Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4
NewsroomΈνα βήμα πιο κοντά βρισκόμαστε στη δημιουργία του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας. Το Α’ Τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου. Ιδιαίτερα όμως θα εξυπηρετήσει το κέντρο της πόλης, με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός). Επιπλέον, θα αποσυμφορήσει μερικούς από τους πολυσύχναστους σταθμούς του κέντρου.
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του Αττικού Μετρό, αναμένεται να δημιουργηθούν 15 νέοι υπόγειοι σταθμοί. Πιο συγκεκριμένα οι σταθμοί: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Η γραμμή υπολογίζεται πως θα εξυπηρετεί καθημερινά 340.000 επιβάτες. Το συγκεκριμένο έργο υποδομής είναι το μεγαλύτερο έργο που εκτελείται αυτήν τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ο προϋπολογισμός δημοπράτησης για το πρώτο τμήμα ανέρχεται σε 1.510.000.000 ευρώ.
Την Παρασκευή 15 Μαρτίου ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το πρώτο τμήμα της γραμμής.
Όπως ανακοινώθηκε, στη σημερινή διαδικασία προσήλθαν τα σχήματα, τα οποία είχαν προεπιλεγεί κατά την πρώτη φάση του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής των προσφορών:
1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI-SIEMENS AG «TVS»
2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SpA - ALSTOM TRANSPORT SA
3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ANSALDO STP SpA - HITACHI RAIL ITALY SPA
Η υποβολή των προσφορών αποτελεί ένα σημαντικό στάδιο στην πορεία υλοποίησης της γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας.
- Το Ισραήλ απαγόρευσε στον ΟΗΕ να μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια στη Ράφα - «Μας φτάνουν τα καύσιμα για μία ημέρα»
- Θεσσαλονίκη: Δώρα ζωής από 33χρονο που έχασε τη μάχη για τη ζωή στο νοσοκομείο Παπανικολάου
- Πώς γίνεται να έχετε ενέργεια κάθε πρωί χωρίς καφέ; Αυτοί είναι οι 5+1 τρόποι
- Έφυγε απ' τη ζωή ο δημοσιογράφος Νίκος Τζαντζαράς - Το «αντίο» του ΠΑΟΚ