Ελλάδα|19.02.2024 21:29
Απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα στον ΣΚΑΪ
NewsroomΆγνωστοι τηλεφώνησαν στο κέντρο του ΑΝΤ1 στις 20:58 και υποστήριξαν ότι θα εκραγεί βόμβα σε 45 λεπτά στα γραφεία του ΣΚΑΪ.
Στις εγκαταστάσεις του τηλεοπτικού σταθμού έσπευσε το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ), που πραγματοποίησε έλεγχο, δίχως να εντοπίσει κάτι ύποπτο.
Υπενθυμίζεται πως το 2020 εξερράγη βόμβα στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και είχε προκαλέσει ζημιές στον πρώτο και στον δεύτερο όροφο του κτιρίου.
Διαβάστε ακόμη
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί