Ελλάδα|15.01.2025 07:26
Μεθυσμένος οδηγός παρέσυρε πεζό και οδηγό μηχανής στο κέντρο της Αθήνας και τους εγκατέλειψε
NewsroomΔύο άνθρωποι τραυματίστηκαν από 25χρονο μεθυσμένο οδηγό στο κέντρο της Αθήνας, το βράδυ της Τρίτης.
Το χρονικό
Συγκεκριμένα, ο 25χρονος οδηγός, υπήκοος Γεωργίας, κινούμενος στην οδό Πανεπιστημίου, παρέσυρε, αρχικά με το όχημά του ένα πεζό και τον εγκατέλειψε, ενώ μετά από λίγα μέτρα, τραυμάτισε και έναν μοτοσικλετιστή.
Ο 25χρονος εγκατέλειψε και τον δεύτερο και χρειάστηκε κινητοποίηση της τροχαίας για τη σύλληψή του. Του έγινε το αλκοτέστ, βρέθηκε μεθυσμένος και οδηγήθηκε στο τμήμα όπου και διαπιστώθηκε ότι στερούταν και άδειας οδήγησης.
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη