Ελλάδα|08.08.2019 15:37
Θεσσαλονίκη: Λύθηκε το μυστήριο του πτώματος που βρέθηκε σε υπόγειο
NewsroomΣε 41χρονο Γεωργιανό ανήκει το πτώμα που βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης σε προχωρημένη σήψη στη Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης.
Το πτώμα βρέθηκε σε υπόγειο διαμέρισμα από κάτοικο της περιοχής.
Ο κάτοικος ειδοποίησε την Αστυνομία και το σημείο αποκλείστηκε από αστυνομικές δυνάμεις. Επί τόπου βρέθηκαν αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τις αρχές δεν προκύπτει εγκληματική ενέργεια.
Διαβάστε ακόμη
- Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
- Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
- Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
- Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες