Ελλάδα|20.09.2019 11:30
Ηλεκτρικός: 24ωρη απεργία την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου
NewsroomΤο Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑ.ΣΥ. έχει προκηρύξει την Τρίτη 24/9/2019, 24ωρη απεργία, στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στο δίκτυο της Γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ), συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας (ΕΚΑ).
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι διεκδικούν «την άμεση απόσυρση των διατάξεων του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου, που αφορούν τα εργασιακά και τη λειτουργία των συνδικάτων. Αγωνιζόμαστε για δημόσιες μεταφορές στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου και για ανάπτυξη με όρθιους τους εργαζόμενους, με αυξήσεις μισθών, με ισχυρές συλλογικές συμβάσεις και συγκροτημένα δικαιώματα».
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις