Ελλάδα|05.12.2019 17:29
Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε βαγόνι όπου κοιμούνται μετανάστες
NewsroomΜεγάλη φωτιά σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι του ΟΣΕ, στην περιοχή των Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, λίγο δυτικότερα από τον σιδηροδρομικό σταθμό και στο οποίο συνηθίζουν να κοιμούνται μετανάστες, βρίσκεται σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή.
Στο σημείο βρίσκονται εννέα πυροσβέστες και τρεις υδροφόρες, οι οποίοι επιχειρούν να κατασβέσουν τη φωτιά, καθώς και ισχυρή αστυνομική δύναμη.
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, δεν φαίνεται να κινδυνεύει κάποιος άνθρωπος.
Εκτιμάται ότι η πυρκαγιά προκλήθηκε από μετανάστες, οι οποίοι άναψαν φωτιά, για να ζεσταθούν.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου