Ελλάδα|18.03.2020 22:00
Γυναίκα με κορονοϊό γέννησε αγοράκι στο Αττικόν
NewsroomΌπως μετέδωσε αποκλειστικά το OPEN TV μια γυναίκα θετική στον κορονοϊό, έφερε στον κόσμο ένα αγοράκι στο νοσοκομείο Αττικόν.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η κλινική εικόνα της μητέρας και του παιδιού είναι καλή, ωστόσο λήφθηκε απευθείας δείγμα και από το βρέφος.
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων για το αγοράκι αναμένονται τις επόμενες ώρες
Διαβάστε ακόμη
- Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
- «Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
- Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
- Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό