Κοροναϊός: Επιβεβαιώθηκε όγδοο κρούσμα του ιού στη Θεσσαλονίκη
NewsroomΌπως έγινε πριν από λίγο γνωστό από το υπουργείο Υγείας, επιβεβαιώθηκε το όγδοο κρούσμα του κοροναϊού στη χώρα μας, στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τον σύζυγο, της εκπαιδευτικού και πέμπτου επιβεβαιωμένου κρούσματος. Η εκπαιδευτικός είναι φίλη, της 38χρονης γυναίκας που ήταν η πρώτη που διαγνώστηκε με κορωνοϊό στην Ελλάδα. Ο σύζυγος της εκπαιδευτικού παρέμενε τις προηγούμενες μέρες σε οικειοθελή απομόνωση και το πρώτο δείγμα είχε βγει αρνητικό. Ωστόσο, συνέχισε να παρουσιάζει και τις επόμενες μέρες συμπτώματα γρίπης και μετά από νέες εξετάσεις το δεύτερο δείγμα βγήκε θετικό στο κοροναϊό. Ο ασθενής νοσηλεύεται απομονωμένος στον ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο αρνητικής πίεσης, του νοσοκομείου αναφοράς της Θεσσαλονίκης, το ΑΧΕΠΑ. Το περιστατικό διεγνώσθη στο Εργαστήριο Μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ. Οι γιατροί ξεκίνησαν να χορηγούν στον ασθενή ειδική φαρμακευτική αγωγή, ώστε να καταπολεμηθεί το ιογενές στέλεχος COVID-19.
Όπως δήλωσε στο ethnos.gr η διευθύντρια του Β’ Εργαστηρίου Μικροβιολογίας του ΑΠΘ όπου εξετάζονται δείγματα κορονοϊού Άννα Παπά- Κονιδάρη ο ασθενής βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Το νέο κρούσμα επιβεβαιώθηκε μέσω της ιχνηλάτησης των επαφών όλων των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.
Συνολικά στη χώρα τέσσερα κρούσματα νοσηλεύονται στο ΑΧΕΠΑ, δύο στο «Σωτηρία» και δύο στο «Αττικόν».
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!