Υγεία|30.03.2020 17:38
Κορονοϊός: Ενας ακόμη θάνατος στη χώρα μας - Στους 43 οι νεκροί συνολικά
NewsroomΜέχρι τη Δευτέρα 43 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στη χώρα μας από τον κορονοϊό. Πιο συγκεκριμένα, νωρίτερα της Δευτέρας κατέληξαν τέσσερα άτομα, τρία εκ των οποίων στη Θεσσαλονίκη. Νωρίτερα κατέληξε ένας 58χρονος άνδρας, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη με υποκείμενα νοσήματα.
Το πρωί άφησε την τελευταία του πνοή έπειτα από μάχη με τον φονικό ιό ένας 65χρονος από την Ξάνθη με υποκείμενα νοσήματα και ένας 56χρονος άνδρας από την Καστοριά, ο οποίος νοσηλευόταν διασωληνωμένος στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.
Επίσης, ακόμη ένας άνδρας εξέπνευσε σε νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης.
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη