«Αν δεν μιλούσαμε θα ήταν απώλεια» είπε ο Theroux για την πρώην του, Jennifer Aniston
NewsroomΟ Τζάστιν Θερού (Justin Theroux) και η Τζένιφερ Άνιστον (Jennifer Aniston) έδωσαν τέλος στην επτάχρονη σχέση τους το 2017, ωστόσο όπως λέει ο ηθοποιός στο Esquire εξακολουθεί να επικοινωνεί με την Τζένιφερ αρκετά συχνά. «Θα έλεγα ότι έχουμε μείνει φίλοι. Δεν μιλάμε κάθε μέρα, αλλά ο ένας επικοινωνεί με τον άλλον. Είτε μέσω FaceTime, είτε με μηνύματα. […] δεν είχαμε αυτόν τον δραματικό χωρισμό και αγαπάμε ο ένας τον άλλον. Είμαι ειλικρινής όταν λέω ότι εκτιμώ τη φιλία της», είπε ο Τζάστιν στο περιοδικό.
Και συνέχισε: «[…] με κάνει να γελάω πολύ, πολύ. Είναι ένα ξεκαρδιστικό άτομο. Αν δεν διατηρούσαμε επαφή, για μένα, θα ήταν μία απώλεια. Και θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο νιώθει κι εκείνη». Η σχέση της Άνιστον με τον Θερού ξεκίνησε το 2011 και αρραβωνιάστηκαν τον επόμενο χρόνο, ενώ παντρεύτηκαν τον Αύγουστο του 2015. Στις αρχές του 2018 το ζευγάρι ανακοίνωσε τον χωρισμό του.
Μήνες αργότερα, ο Θέρου μίλησε στους The New York Times λέγοντας ότι ο χωρισμός του με την Άνιστον ήταν φιλικός, επισημαίνοντας ότι υπάρχει μεταξύ τους αλληλοσεβασμός.
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη