Lifestyle|05.06.2023 13:26

Ζέτα Μακρυπούλια: Ο εκνευρισμός της και το κατηγορώ σε αεροπορική εταιρεία - «Το θράσος της δεν έχει όρια» σχολιάζει το Twitter

Newsroom

Χαμός έχει γίνει στο Twitter μετά τα οργισμένα βίντεο της Ζέτας Μακρυπούλια στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram εναντίον γνωστής αεροπορικής εταιρείας. Συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια του ΑΝΤ1, μέσα από τις αναρτήσεις της, ανέφερε ότι είναι αρκετά θυμωμένη με τη συγκεκριμένη εταιρεία, καθώς επρόκειτο να ταξιδέψει για Σάμο ώστε να περάσει του Αγίου Πνεύματος αλλά δεν έγινε καμία ανακοίνωση με αποτέλεσμα να χάσει το αεροπλάνο.

«Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω» ανέφερε, αρχικά, η Ζέτα Μακρυπούλια σε βίντεο.

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω "ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1 λεπτάκι να μην το έχω κι αυτό στο νου μου". Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν» συνέχισε η ηθοποιός.

«Λέω "παρακαλώ για τη Σάμο;". Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20? πριν", λέω "μα είμαι 20 πριν εδώ". "Όχι, είναι και 43 μου απαντούν, έχετε αργήσει 3 ολόκληρα λεπτά". Λέω "κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα". Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση". Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ» περιέγραψε στη συνέχεια.

Κλείνοντας, η Ζέτα Μακρυπούλια τόνισε: «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί ξανά ποτέ αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη συγκεκριμένη εταιρεία. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο κάθισα στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη απ’ αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ, ο πελάτης σας να ενημερωθώ ότι δεν κάνετε πια last call; Και τρίτον, ποιο είναι το κέρδος για εσάς;».

Η... δίκη στο Twitter

Οι δηλώσεις της Ζέτας Μακρυπούλια έχουν γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες να παίρνουν θέση και ν' ασκούν σκληρή κριτική στην ηθοποιό και παρουσιάστρια.

«Η ιστορία με την #Μακρυπούλια αποτελεί χαρακτηρηστική περιπτωση πως οι άνθρωποι αδυνατουν κατανοήσουν, ακόμα και τους πιο απλούς όρους και προυποθέσεις, που ισχύουν όταν αγοράζουν ένα προιόν ή μια υπηρεσία! Και όχι Ζέτα μας...ο πελάτης δεν εχει παντα δίκαιο» έγραψε κάποιος. 

«Πριν την Μακρυπούλια δεν την ήξερα αυτή την αεροπορική εταιρεία αλλά τώρα θα την προτιμώ επειδή φεύγει στην ώρα της» σχολίασε κάποιος άλλος. 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

αεροδρόμιοΣάμοςειδήσεις τώραΖέτα Μακρυπούλια