Ελένη Ράντου: «Με εκνευρίζει αφόρητα το σποτ του Σπύρου Παπαδόπουλου»
NewsroomΤο μεσημέρι της Κυριακής (12/4), η Ελένη Ράντου μίλησε μέσω skype στην εκπομπή «Dot.» και σχολίασε, μεταξύ άλλων, το σποτάκι του Σπύρου Παπαδόπουλου με τίτλο «Μένουμε σπίτι», το οποίο παρακινεί τους πολίτες να μειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις μετακινήσεις τους και να μείνουν σπίτι, ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες περαιτέρω εξάπλωσης του κορονοϊού.
«Εμένα δεν μου δίνει κουράγιο μία ψευτιά. Ότι μένουμε μέσα και είμαστε δημιουργικοί, μένουμε μέσα και είμαστε χαρούμενοι, μένουμε μέσα και κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητά μας και ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας. Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις. Με εκνευρίζει αφόρητα και το σποτ του Σπύρου του Παπαδόπουλου και με εκνευρίζει αφόρητα ό,τι προσπαθεί να μου πει πώς πρέπει να νιώθω. Γιατί τι να κάνω; Δεν νιώθω καλά. Περιμένω να το ζήσω και αυτό και να δω που θα με πάει» τόνισε η γνωστή ηθοποιός.
- Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις