Moto|06.10.2022 14:40

Παρουσιάστηκε επίσημα από τη Honda το νέο Hornet CB750 στην Intermot 2022

Κώστας Γκαζής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750
Hornet CB750

Παρουσιάστηκε επίσημα η νέα ‘’σφήκα’’ της Honda, για το 2023. Όπως είχε ήδη γράψει το περιοδικό ΜΟΤΟ, το νέο Hornet CB750 φέρει πλέον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 750 κ.εκ., απόδοσης 90 ίππων.

Αν και το πρώτο Hornet, το οποίο παρουσιάστηκε 25 χρόνια πριν, έφερε τετρακύλινδρο κινητήρα, το νέο Hornet θέλει να επαναλάβει την επιτυχία του προγόνου του σε δικύλινδρη έκδοση με πιο ροπάτη λειτουργεία σε όλη την κλίμακα στροφών αλλά και με ξέσπασμα ψηλά.

Όπως ισχυρίζεται η ίδια η Honda, το νέο της streetfighter είναι γρήγορο, ευέλικτο και διασκεδαστικό.

Ο στόχος της Honda, είναι να ανταγωνιστεί το MT-07 της Yamaha, εξισορροπώντας στις επιδόσεις και εξοπλισμό από τη μία και value for money αξία από την άλλη.

Ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας είναι καλαίσθητος, χωρίς να εντυπωσιάζει και χωρίς να προκαλεί. Στόχος αυτής της επιλογής, είναι η διεύρυνση του αγοραστικού κοινού και προς αναβάτες νεότερους ηλικιακά, κάτι που φαίνεται και από τις φωτογραφίες του επίσημου press kit της εταιρείας (break-dancing και νέοι άνθρωποι ντυμένοι με hip ρούχα), αλλά και από το γεγονός πως θα υπάρχει και μία ακόμη έκδοση για δίπλωμα Α2.

Κατά την παρουσίαση, η Honda, έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, αυτός είναι ολοκαίνουργιος δικύλινδρος εν σειρά 755 κ.εκ., με απόδοση 90 hp στις 9,500 rpm και ροπή 7,65 kgm. Το μηχανικό σύνολο έχει να κινήσει ένα βάρος 190 κιλών, έτοιμο για χρήση, σύμφωνα με τη Honda. Και η αναλογία κιλών ανά ίππο στα 2,1 kg για κάθε ένα άλογο, είναι κορυφαίο νούμερο για την κατηγορία, όπως αναφέρουν οι Ιάπωνες.

Ο κινητήρας είναι αρκετά μικρός σε διαστάσεις, με κάθετους αυλούς εισαγωγής και αεραγωγούς οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για την ενίσχυση της περιδίνησης, με σκοπό τη βέλτιστη ανάφλεξη. Η Unicam κεφαλή που έχει, βασίζεται σε αυτή που φέρει το CRF450R. Ο στρόφαλος με διαστήματα ανάφλεξης 270ο έχει στόχο την ροπάτη λειτουργία, προσδίδοντας ταυτόχρονα χαρακτήρα στον κινητήρα. Προκειμένου να μειωθούν οι κραδασμοί, το Hornet χρησιμοποεί τον πρωτεύοντα και ως αντικραδασμικό.

Η λειτουργία ride by wire προσφέρει τη δυνατότητα 3 στάνταρ Riding Mode: RAIN, STANDARD, SPORT συν ένα ακόμα ρυθμιζόμενο από τον αναβάτη, με την ονομασία USER. Τα ηλεκτρονικά δε σταματούν εδώ καθώς η μοτοσυκλέτα φέρει Traction Control (HSTC), Wheelie Control και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, με όλα τα παραπάνω να έχουν δυνατότητα ρύθμισης σε 3 θέσεις.

Συνεχίζοντας με τον εξοπλισμό, η μοτοσυκλέτα φέρει μία οθόνη TFT 5 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone και με Honda Smartphone Voice Control, με το τελευταίο να μην είναι ακόμα διαθέσιμο στην Ελλάδα. Τα φώτα είναι όλα LED, με τα φλας να έχουν αυτόματη ακύρωση και το σύστημα έκτακτης ανάγκης Emergency Stop System (ESS), με το οποίο αναβοσβήνουν αυτόματα σε φρενάρισμα πανικού.

Η βελτιστοποίηση του πάχους των τοιχωμάτων του νέου ατσάλινου πλαισίου, τύπου διαμάντι, εξασφαλίζει την ιδανική ακαμψία, ενώ ταυτόχρονα είναι ελαφρύτερο κατά δύο σχεδόν κιλά από το CB650F (16,6 κιλά το νέο πλαίσιο σε σύγκριση με τα 18,5 του CB650F). Η γωνία κάστερ φτάνει τις 25 μοίρες, το ίχνος τα 99mm και το μεταξόνιο τα 1.420mm.

Οι αναρτήσεις είναι της Showa χωρίς ρυθμίσεις, παρά μόνο προφόρτιση για το πίσω αμορτισέρ, προκειμένου το κόστος να παραμείνει χαμηλά. Αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm Showa SFF-BPTM, και πίσω ένα αμορτισέρ που εδράζεται σε μοχλικό.

Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 795mm από το έδαφος. Η θέση οδήγησης είναι όρθια με τα χέρια και τα πόδια να σχηματίζουν φυσικές γωνίες για τα χειριστήρια και τα μαρσπιέ, αντίστοιχα.

Στα φρένα, υπάρχουν δύο δίσκοι 296mm, μπροστά, με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70-17 για τον μπροστινό τροχό και 160/60-17 για τον πίσω.

Ολοκληρώνοντας, η Honda πρόκειται να διαθέσει πληθώρα επίσημων aftermarket αξεσουάρ που θα περιλαμβάνει quickshifter, μαλακές βαλίτσες, προστατευτικά κινητήρα, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, ζελατίνα για τη μάσκα κ.α. Υπάρχουν ήδη και τρία έτοιμα πακέτα εξοπλισμού με τις ονομασίες Sport Pack, Style Pack και Touring Pack.

Η τιμή της, για την ελληνική αγορά, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, ωστόσο στην έκθεση της Κολωνίας, ανακοινώθηκε η τιμή της για την αγορά της Γερμανίας στα 7.890 ευρώ, τιμή 200 ευρώ ακριβότερη από εκείνη της Yamaha ΜΤ-07 στη Γερμανία.

Hondaειδήσεις τώρα