Moto|24.11.2022 08:10

Kawasaki HEV: Παρουσιάσε στην EICMA 2022 δύο ηλεκτρικά και ένα πρωτότυπο με υδρογόνο

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά

Στη φετινή έκθεση της EICMA η Kawasaki έκανε ένα ακόμη βήμα προόδου προς το μέλλον. Παρουσίασε τρεις μοτοσυκλέτες, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν νέες λύσεις για τις επόμενες γενιές μοτοσυκλετιστών.

Η εταιρεία ήδη από το 2020, είχε δείξει μία πρωτότυπη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων και με διαφορά λίγων μηνών παρουσίασε αργότερα ένα πρωτότυπο υβριδικό με χρήση θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα.

Για το 2022, ήρθε η ώρα να παρουσιάσει το τρίτο πρωτότυπο βασισμένο στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Η2, με χρήση άμεσου ψεκασμού. Όχι όμως με τροφοδοσία από βενζίνη αλλά από υδρογόνο! Αυτό αποτελεί καρπό της συνεργασίας ανάμεσα σε Kawasaki, Yamaha, Mazda, Subaru και Toyota, η οποία έγινε γνωστή από την προηγούμενη χρονιά, όπου η εταιρεία είχε δείξει και ένα UTV, που κινούνταν με υδρογόνο.

Η Kawasaki ήταν πρωτοπόρος στη χρήση ηλεκτρονικού ψεκασμού σε μοτοσυκλέτες παραγωγής. Η χρήση συστήματος άμεσου ψεκασμού αποτελεί άλλη μία καινοτομία για τον χώρο, μόνο που αυτή τη φορά είναι σε πρωτότυπο και όχι σε παραγωγής – τουλάχιστον για την ώρα.

Όπως και να ‘χει, η Kawasaki αυτή τη στιγμή ακολουθεί την πιο σωστή πρακτική. Αυτό γιατί μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία τεχνολογία που να μπορεί να αντικαταστήσει τους συμβατικούς κινητήρες στο σύνολό τους.

Η μόνη πραγματική λύση για το μέλλον, είναι ένας συνδυασμός ηλεκτρικών και οχημάτων που καίνε υδρογόνο μέσω κυψελών μαζί με κινητήρες εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα και υδρογόνο. Αν ακολουθηθεί μόνο μία από τις παραπάνω λύσεις, τότε θα υπάρχει ένα μόνιμο αδιέξοδο. Αντιθέτως ο συνδυασμός χρήσης όλων των νέων τεχνολογιών και η εφαρμογή τους στο περιβάλλον που έχουν πραγματική πρακτική αξία, αποτελεί τον πιο λογικό δρόμο για την σταδιακή αποδέσμευση της ανθρώπινης οικονομίας από τα ορυκτά καύσιμα.

Η Kawasaki εξελίσσει όλες τις τεχνολογίες μαζί, με την πρώτη που θα δει τη γραμμή παραγωγής, μέσα στο 2023, να είναι η πιο εύκολη και πιο προσιτή. Δηλαδή, τα πλήρως ηλεκτρικά Ζ και Ninja για την Α1 κατηγορία. Η υβριδική μοτοσυκλέτα υπολογίζεται για την επόμενη χρονιά, το 2024, ενώ θα είναι η πρώτη στον κόσμο σε επίπεδο παραγωγής!

Ωστόσο, εκεί που η Kawasaki ποντάρει περισσότερο είναι το υδρογόνο. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, έχει ήδη ένα λειτουργικό side by side. Αυτό δίνει και την δυνατότητα να διατηρηθεί ζωντανός ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα!

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Kawasakiειδήσεις τώραμοτοσυκλέτα