Moto|11.07.2023 08:40

Ήρθε στην Ελλάδα το νέο 700MT από την CFMOTO σε εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή

Κώστας Γκαζής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Νέο 700MT από την CFMOTO
Νέο 700MT από την CFMOTO
Νέο 700MT από την CFMOTO
Νέο 700MT από την CFMOTO
Νέο 700MT από την CFMOTO
Νέο 700MT από την CFMOTO

Μέχρι την έλευσή του στην Ελλάδα, η είδηση ήταν ότι η CFMOTO θα τοποθετούσε το 700MT σε τιμή κάτω των 7.000€. Η επίσημη αντιπροσωπεία εδώ, ωστόσο, επιφύλασσε μία ακόμα έκπληξη, καθώς από τις 7/7/2023, την πρώτη μέρα διάθεσης της νέας μοτοσυκλέτας στη χώρα μας, το 700ΜΤ βρίσκεται διαθέσιμο στην ιδιαίτερα προνομιακή τιμή των 6.590€, για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Σχεδιαστικά, το 700ΜΤ διατηρεί τις γραμμές του απερχόμενου 650ΜΤ. Διαφορετικά είναι όμως, ο προβολέας, το πίσω φωτιστικό σώμα και η full-LED τεχνολογία που υιοθετούν. Ο αέρας της ανανέωσης πέρασε και από το κοστούμι, που πλέον είναι και πιο ποιοτικό. Οι δύο δίσκοι μπροστά είναι συμβατικοί, στρογγυλοί, αντί για τύπου “μαργαρίτα” που ήταν στο προηγούμενο, ενώ συνεργάζονται και με νέα τακάκια. Το πιρούνι είναι μαύρο και όχι χρυσό όπως ίσχυε στο 650ΜΤ, έχει νέα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, σέλα και χειρολαβές συνεπιβάτη. Τέλος, το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 18 λίτρων, έχει ανασχεδιαστεί.

Ο κινητήρας του 700ΜΤ είναι νέος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά 693 κυβικών, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Όσον αφορά την ιπποδύναμη, τώρα, εξαρτάται από τις εκάστοτε προδιαγραφές ρύπων της χώρας που πωλείται. Έτσι, για την Ευρώπη και τις Euro 5 προδιαγραφές η μέγιστη απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 67 ίππους στις 9.000 στροφές και τα 6,1 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.250 στροφές.

Στον τομέα των αναρτήσεων, μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση της επαναφοράς, λειτουργία που έχει και το πίσω μονό αμορτισέρ διαδρομής συν της δυνατότητας προφόρτισης του ελατηρίου, με την διαδρομή και των δύο να είναι 140mm. Για την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα μπροστά με διπίστονες δαγκάνες της J.Juan, συμβατικά τοποθετημένες, ενώ πίσω υπάρχει δισκόφρενο της ίδιας εταιρείας. Το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Για την ελληνική αγορά, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης στους τροχούς 17 ιντσών, μπροστά και πίσω, ανήκουν στην CST και είναι διαστάσεων 120/70-17 και 160/60-17, αντίστοιχα. Το μεταξόνιο του 700ΜΤ φτάνει τα 1.425mm με το συνολικό μήκος να ανέρχεται στα 2.180mm. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 840mm, με πλάτος και ύψος να είναι 835mm και 1.332mm, αντίστοιχα.

Στον πίνακα οργάνων του 700MT βρίσκεται μία TFT οθόνη 5 ιντσών -ίδια με αυτή που χρησιμοποιεί και το 450SR- με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές, τις οποίες ο αναβάτης μπορεί να φορτίσει μέσω δύο θυρών φόρτισης USB -Type-A και Type-C- που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Οι χρωματικές επιλογές του νέου μοντέλου είναι το λευκό (Nebula White) και το μαύρο (Nebula Black).



μοτοσυκλέταελληνική αγοράειδήσεις τώρα