Μουσική|27.06.2026 10:20

Νατάσα Θεοδωρίδου - Δέσποινα Βανδή: Ανακοίνωσαν τη μεγάλη μουσική τους συνεργασία στο NOX

Newsroom

Τη νέα τους συνεργασία για τη χειμερινή σεζόν ανακοίνωσαν το βράδυ της Παρασκευής (26/06) η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή, μέσα από μια κοινή ανάρτηση στους λογαριασμούς τους στο Instagram.

Η κοινή ανάρτηση

Οι δύο κορυφαίες ερμηνεύτριες ενώνουν τις δυνάμεις τους στη σκηνή του NOX, σε ένα μουσικό σχήμα που αναμένεται να αποτελέσει μία από τις πιο πολυσυζητημένες συνεργασίες της νέας σεζόν.

Στο βίντεο που συνόδευσε την ανακοίνωση, η μία τραγουδά μεγάλες επιτυχίες της άλλης, με τις δύο καλλιτέχνιδες να εμφανίζονται χαμογελαστές και ευδιάθετες, αποκαλύπτοντας τη χημεία που τις συνδέει.

 

«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή στο τέλος του βίντεο, δίνοντας μια πρώτη γεύση από τις εμφανίσεις που θα ξεκινήσουν το προσεχές διάστημα.

Νατάσα ΘεοδωρίδουΔέσποινα Βανδή