Our Network|05.04.2019 22:55

Η πρώτη οθόνη IMAC Κινηµατογραφική εµπειρία που «κόβει» την ανάσα

Ντέπη Χιωτοπούλου

Ήχος με ακρίβεια laser που κυριολεκτικά καθηλώνει, ζωντανή και κρυστάλλινα καθαρή εικόνα σε µια τεράστια οθόνη, η οποία απλώνεται από το πάτωµα µέχρι το ταβάνι και από τοίχο σε τοίχο, 60% φωτεινότερη και µε 30% περισσότερη αντίθεση απ’ ό,τι στις κανονικές αίθουσες, ώστε να δηµιουργήσει µια οπτική εµπειρία, τόσο αληθινή, είτε είναι 2D είτε 3D. Αίθουσα της οποίας η αρχιτεκτονική έχει προσαρµοστεί µε καλύτερη ηχοµόνωση και πιο αποτελεσµατική τοποθέτηση των ηχείων.

Εξι ηχεία συγχρονισµένα µέσω laser, τα οποία διανέµουν οµοίως την ένταση σε όλη την αίθουσα, µε πολύ πιο αποτελεσµατικό τρόπο σε σχέση µε τις κανονικές αίθουσες. Κάµερες µε την υψηλότερη ανάλυση στον κόσµο, τις οποίες ολοένα και περισσότεροι κορυφαίοι κινηµατογραφιστές χρησιµοποιούν για να γυρίσουν τις ταινίες τους. Είναι η απόλυτη εµπειρία της ΙΜΑΧ, της κορυφαίας τεχνολογίας στον κινηµατογράφο, µε την οποία µέσα από τη διαδικασία IMAX’s Digital Re-Mastering βελτιώνονται στο µέγιστο βαθµό η εικόνα και ο ήχος της ταινίας.

Premium Προϊόντα

Συναντήσαµε τον Senior Vice President, Theatre Development and Managing Director, Europe and Africa της IMAX, Giovanni Dolci, στη Θεσσαλονίκη, µε αφορµή την έναρξη της πρώτης ταινίας που προβάλλεται στην Ελλάδα σε αίθουσα ΙΜΑΧ, στον πολυκινηµατογράφο Cineplexx, στο εµπορικό κέντρο One Salonica. Τον ρωτήσαµε τους λόγους που η κορυφαία τεχνολογία ΙΜΑΧ επέλεξε τη Θεσσαλονίκη, απαντώντας µας «είναι πολλά και διαφορετικά τα στοιχεία που πήραµε την απόφαση για την τοποθεσία µια αίθουσας ΙΜΑΧ στη Θεσσαλονίκη.

Έχουµε εξαιρετική συνεργασία εδώ και πολλά χρόνια µε τη Cineplexx, συνεργαζόµαστε εδώ και πολύ καιρό στην Αυστρία. Και θέλαµε να είµαστε σίγουροι 100% για την πρώτη φορά, όπως κάνουµε και σε κάθε άλλη χώρα. Για εµάς είναι πολύ σηµαντική η πρώτη φορά, έτσι ώστε να δώσουµε τη σωστή κατεύθυνση στον κόσµο να καταλάβει ποιοι είµαστε και τι κάνουµε.

Εδώ, στη Θεσσαλονίκη, είχαµε τον σωστό συνεργάτη, τη σωστή τοποθεσία, που µπορούσε να πληροί όλες τις τεχνικές αναγκαιότητες της ΙΜΑΧ, και παράλληλα ήταν και η σωστή αγορά, µια αγορά που διψάει για premium κινηµατογραφικά προϊόντα». Σε ό,τι αφορά τα σχέδια της ΙΜΑΧ για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελλάδα, ο Giovanni Dolci αναφέρει στην «Η»: «Η επεκτατική µας πολιτική θα βασιστεί στο πώς θα προχωρήσει εδώ στη Θεσσαλονίκη η ΙΜΑΧ και κατά πόσο θα υπάρξει ανταπόκριση από τον κόσµο σε αυτήν την τεχνολογία.

Αλλά, οπωσδήποτε, εάν πετύχει σε αυτήν την τοποθεσία, τότε θα µπορέσει να επεκταθεί και σε άλλα µέρη της Ελλάδας. Για εµάς, εδώ είναι το πιο σηµαντικό σηµείο και αυτή είναι η στρατηγική µας για κάθε χώρα. Πάντα βλέπουµε πώς εξελίσσεται η πρώτη αίθουσα που τοποθετούµε το σύστηµα ΙΜΑΧ και βάσει αυτής της εξέλιξης ακολουθούµε την επεκτατική πολιτική µας».

Ο κ. Dolci τονίζει την κοινή δίψα του κόσµου που διακρίνει σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η παγκόσµια πλατφόρµα της ΙΜΑΧ -79 χώρες στο σύνολο-, επισηµαίνοντας ότι κάθε πτυχή της εµπειρίας ΙΜΑΧ έχει τα υψηλότερα στάνταρ, ανεξαρτήτως της χώρας. «Κάθε χώρα έχει τα δικά της συγκεκριµένα χαρακτηριστικά, αλλά αυτό που ενώνει όλες τις αγορές είναι ότι σε κάθε χώρα διακρίνουµε την κοινή δίψα του κόσµου για την εµπειρία που η ΙΜΑΧ προσφέρει. Τους πρώτους 9 µήνες του 2018, το box office της IMAX έχει αυξηθεί κατά 14% σε σχέση µε τους αντίστοιχους µήνες της περσινής χρονιάς. Το οποίο σηµαίνει ότι ο κόσµος αγκαλιάζει όλη αυτήν την εµπειρία και διψάει για υψηλής ποιότητας κινηµατογράφο, καθώς και να βγει έξω από το σπίτι του» αναφέρει στην «Η» ο Giovanni Dolci.

ΧΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, Managing Partner της Cineplexx στην Ελλάδα

«Ώριµη για επενδύσεις η εγχώρια αγορά» 

Στην Ελλάδα επί πολλά χρόνια δεν είχαν γίνει πολλές επενδύσεις στον τοµέα του κινηµατογράφου. «Είδαµε ότι η αγορά τώρα είναι ώριµη ώστε να επενδύσει κάποιος στον κινηµατογράφο» λέει στην «Η» ο Managing Partner της Cineplexx στην Ελλάδα Χάρης Αντωνόπουλος. Σύµφωνα µε τον ίδιο, ο οποίος µετράει τουλάχιστον 25 χρόνια στον κλάδο του κινηµατογράφου, έφεραν την πιο εξελιγµένη τεχνολογία του κινηµατογράφου -την IMAX- «και την τοποθετήσαµε στην παλιά µας αίθουσα 1.

Είναι η πρώτη αίθουσα IMAX, όχι µόνο στην Ελλάδα αλλά και στα ∆υτικά Βαλκάνια» αναφέρει. Σε ό,τι αφορά την επένδυση, «ήταν της τάξεως του 1,5 εκατ. ευρώ, µόνο η αίθουσα», µε τη σχετική διαµόρφωση που απαιτείται (αφαιρέθηκαν 50 καθίσµατα), και αυτήν τη στιγµή η αίθουσα 1 ΙΜΑΧ της Cineplexx στο Outlet One Salonica διαθέτει 306 καθίσµατα. Ο κ. Αντωνόπουλος εκφράζει την αισιοδοξία του σχετικά µε τον κινηµατογράφο, που τον θεωρεί value for money.

«Περνάς 2-3 ώρες ευχάριστα, υπάρχουν ταινίες για όλους και είναι σαν το εστιατόριο, που, πολλές φορές, κάθε δυο-τρεις µέρες αλλάζει το µενού». Στα σχέδια της Cineplexx είναι η περαιτέρω ανάπτυξή της στην Ελλάδα. «Είναι η πρώτη της προτεραιότητα, και γι’ αυτό έχουµε βάλει στο πλάνο και την Αθήνα, ίσως και έναν δεύτερο πολυκινηµατογράφο και στη Θεσσαλονίκη» αποκαλύπτει ο κ. Αντωνόπουλος.

οθόνη