Το σχέδιο Κυρανάκη και η «παρακαταθήκη» Σταϊκούρα

Newsroom

Οι δρόμοι που στρώνονται, όμως μπροστά στους υπουργούς δεν είναι ίδιοι.

Ας ξεκινήσουμε από τα του σιδηροδρόμου, εκεί που ο Κυρανάκης φαίνεται να βρήκε έτοιμες αρκετές επεξεργασίες. Διάβασα σε κυριακάτικα φύλλα πηχυαίους τίτλους για νομοσχέδιο – εξπρές που θα φέρει ο Κυρανάκης. Και πήρα τηλέφωνο τους ανθρώπους μου με γνώση καλή του αντικειμένου.

«Από αυτά που διαβάζω, δεν έχει και τίποτα τρομερό σε σχέση με το σχέδιο του Σταϊκούρα», μου είπε φίλος με θητεία πολιτική στο Μεταφορών. Μου θύμισε μάλιστα πως η συγχώνευση των τριών εταιριών παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο, ενώ αρκετά μέτρα υποδομών έχουν ορίζοντα υλοποίησης το τέλος του 2025. Γι αυτό και οι φίλοι μου πιστεύουν πως ο Χρήστος Σταϊκούρας έφυγε από το υπουργείο επειδή η παραμονή του δεν θα βοηθούσε στην επικοινωνιακή διαχείριση των Τεμπών.

Διαβάστε εδώ ολόκληρη τη στήλη x-ray του ethnos.gr

Υπουργείο Υποδομών και ΜεταφορώνΚωνσταντίνος ΚυρανάκηςσιδηρόδρομοςΧρήστος Σταϊκούραςκυβέρνησηειδήσεις τώραειδήσεις