Ολλανδία: Στις 12 Σεπτεμβρίου, με κόσμο στις κερκίδες, το νέο πρωτάθλημα
NewsroomΗ Ολλανδική ομοσπονδία, μια από τις λίγες ανά την Ευρώπη η οποία «κατέβασε ρολά» και διέκοψε οριστικά λόγω κορονοϊού τη σεζόν 2019-20 ανακοίνωσε σήμερα (25/6) την ημερομηνία έναρξης της νέας σεζόν, προαναγγέλλοντας και την παρουσία φιλάθλων στις εξέδρες. Συγκεκριμένα, το Ολλανδικό πρωτάθλημα θα αρχίσει στις 12 Σεπτεμβρίου, μια ημερομηνία που ορίστηκε με βάση το διάστημα που θα χρειαστούν οι ποδοσφαιριστές των ομάδων να επανακτήσουν την φυσική και αγωνιστική τους κατάσταση.
Η χρονική στιγμή της ανακοίνωσης δεν είναι τυχαία, καθώς ήρθε λίγες ημέρες μετά το πρώτο κύμα χαλάρωση ορισμένων στη χώρα. Μέσα σε αυτά περιλαμβάνεται και η παρουσία φιλάθλων στα γήπεδα, από την 1η Ιουλίου, με τήρηση της κοινωνικής απόστασης του 1,5 μέτρου, κάτι που άρχισε να εφαρμόζεται στα γήπεδα της Δανίας. «Αν και είναι δύσκολο να παίξεις με περιορισμένο κοινό σε ορισμένα γήπεδα, αυτό το ενδιάμεσο στάδιο είναι απαραίτητο» ανέφερε σε δηλώσεις του ο διευθυντής της ομοσπονδίας, Έρικ Γκούντε.
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις