Παραιτήθηκε ο Αγγελος Χαριστέας από τον Αρη!
NewsroomΜετά τον προπονητή Μίχαελ Ενινγκ παρελθόν αποτελεί από τον Αρη και ο Αγγελος Χαριστέας. Ο μέχρι πρότινος τεχνικός διευθυντής της ομάδας υπέβαλε την παραίτησή του στον Θόδωρο Καρυπίδη, ο οποίος την έκανε άμεσα αποδεκτή. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό ο παλαίμαχος διεθνής φορ αναλαμβάνει τη θέση του αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης έπειτα από τη σχετική πρόταση του περιφεριάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικωστα.
Ο Χαριστέας έγραψε στον λογαριασμό του στο Instagram: «Ευχαριστώ για όλα τον Αρη. Υπέβαλλα την παραίτηση μου στην ΠΑΕ Αρης. Καλή επιτυχία στον Αρη μέσα από την καρδιά μου». Ακολούθησε και η ανακοίνωση της ΠΑΕ Αρης, η οποία αναφέρει: «Ο Άγγελος Χαριστέας υπέβαλε σήμερα την παραίτησή του από το πόστο του Διευθυντή του Ποδοσφαιρικού Τμήματος της ΠΑΕ Αρης. Η παραίτησή του έγινε δεκτή από τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Θόδωρο Καρυπίδη, ο οποίος τον ευχαριστεί για την προσφορά του και του εύχεται καλή επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά του βήματα».
- Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ