Αθλητισμός|20.05.2024 08:18
ΠΑΟΚ: Τρέλα Βιεϊρίνια με το πρωτάθλημα Ελλάδας - Κοιμήθηκε αγκαλιά με το τρόπαιο
NewsroomΟ εμβληματικός αρχηγός του ΠΑΟΚ Αντρέ Βιεϊρίνια πανηγύρισε το δεύτερο πρωτάθλημα του ΠΑΟΚ με τη φανέλα του Δικεφάλου του Βορρά μέσα σε αποθέωση από χιλιάδες φίλους της ομάδας την Τούμπα, μετά το τέλος της αναμέτρησης της Κυριακής (19/5) με τον Άρη.
Ο Πορτογάλος άσος μετά το τέλος των πανηγυρισμών πήρε το τρόπαιο του πρωταθλητή στο σπίτι του και φωτογραφήθηκε με αυτό στο κρεβάτι του να κοιμάται. «Καληνύχτα Θεσσαλονίκη», έγραψε ο πολύπειρος που έφτασε τους πέντε τίτλους με τον ΠΑΟΚ έχοντας κατακτήσει και τρία Κύπελλα.
Η ανάρτηση στα Social Media με το τρόπαιο του πρωταθλητή στην αγκαλιά του:
Διαβάστε ακόμη
- Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις