Τεχνολογία|11.12.2020 13:46

Κορονοϊός: Οι διαφορές στο click away, το e-shop και το e-commerce

Newsroom

Η μέθοδος του click away είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται παγκοσμίως, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών χωρίς να μεσολαβεί courier, αναφέρει στο εβδομαδιαίο ενημερωτικό έγγραφό του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς.

Το click away προβλέπει τα εξής τρία βήματα:

  1. Γίνεται ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία του προϊόντος.
  2. Ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν.
  3. Τέλος, με το αποδεικτικό παραγγελίας - πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο, εξωτερικό χώρο του καταστήματος.

«Η μέθοδος του click away θα αποτελέσει τον μόνο τρόπο για τα εμπορικά καταστήματα, να πωλούν τη περίοδο της εορταστικής αγοράς των Χριστουγέννων» αναφέρει το ΕΒΕΠ. Σε ό,τι αφορά στις διαφορές στους όρους e-shop και e-commerce αντίστοιχα, ο κάθε όρος έχει δικό του ορισμό και είναι δύο διαφορετικές έννοιες.

Tι είναι το e-shop

Ένα e-shop ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ο «τόπος» όπου μια εταιρεία μπορεί να πουλήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της χρησιμοποιώντας ψηφιακά δίκτυα. Είναι ένα διαδικτυακό κατάστημα όπου οι πελάτες μπορούν να «επισκέπτονται» από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα περιήγησης στο internet από το κινητό ή τον φορητό υπολογιστή τους.

Τι είναι το e-commerce

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce), το οποίο επίσης αναφέρεται ως διαδικτυακό εμπόριο (Internet commerce), αποτελεί τη μεταφορά χρημάτων και δεδομένων για την εκτέλεση συναλλαγών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (ή e-shop).

Είναι ο συνδυασμός καινοτόμων πληροφοριακών και επικοινωνιακών τεχνολογιών, που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop), για την υποστήριξη και την ολοκλήρωση διαδικαστικών και στρατηγικών καθηκόντων για τις πωλήσεις τους, χωρίς τη χρήση φυσικών αντιγράφων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο για πολλούς είναι η πώληση φυσικών προϊόντων στο διαδίκτυο, αλλά μπορεί επίσης να περιγράψει κάθε είδους εμπορική συναλλαγή μέσω ηλεκτρονικών μεθόδων.

ΚορονοϊόςΧριστούγεννακαταναλωτέςe-commercee-shopclick away