Τεχνολογία|06.07.2023 10:20

Ο Ζάκερμπεργκ λάνσαρε το Threads και σχεδιάζει να «σκοτώσει» το Twitter: Πάνω από 5 εκατ. χρήστες σε λίγες ώρες

Newsroom

Πέντε εκατομμύρια εγγραφές κατάφερε να καταγράψει το Threads της Meta τις πρώτες τέσσερις ώρες λειτουργίας του δείχνοντας ότι το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης βάζει δύσκολα στο Twitter, καθώς η εταιρεία του Mark Zuckerberg προσπαθεί να προσελκύσει χρήστες από την «προβληματική» πλατφόρμα του Elon Musk μέσω μιας προσφοράς πιο μακροσκελών αναρτήσεων, αρκετών διάσημων υποστηρικτών και μιας έντονης ομοιότητας με τον ανταγωνιστή της.

Ο ιδιοκτήτης του Facebook και του Instagram επισπεύδει το ντεμπούτο της εφαρμογής καθιστώντας την ελεύθερα διαθέσιμη σε 100 χώρες στα καταστήματα εφαρμογών της Apple και της Google, αν και οι ρυθμιστικές ανησυχίες σημαίνουν ότι δεν θα είναι διαθέσιμη στην ΕΕ.

Εταιρείες όπως το Billboard, το HBO, το NPR και το Netflix δημιούργησαν λογαριασμούς μέσα σε λίγα λεπτά από την κυκλοφορία. Η Meta ανέφερε ότι οι αρχικοί υποστηρικτές διασημοτήτων ήταν η Shakira και ο Gordon Ramsay, ενώ μια πρόσφατη αναφορά αναφέρει ότι προσεγγίστηκαν επίσης η Oprah Winfrey και ο Δαλάι Λάμα.

Πώς συνδεόμαστε στο Threads

Οι χρήστες της εφαρμογής Threads θα χρειαστούν έναν λογαριασμό στο Instagram για να συνδεθούν. Αφού εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθούν τους ίδιους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram, αν και αυτοί έχουν ενταχθεί στη νέα εφαρμογή.

Η εφαρμογή μοιάζει πολύ με το Twitter οπτικά, αν και έχει αλλάξει κάποια από τη διατύπωση, με τα retweets να ονομάζονται «reposts» και τα tweets να ονομάζονται «threads». Η Meta δεν έχει διστάσει να αντιγράψει ανταγωνιστικά προϊόντα στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας το 2020 της λειτουργίας Reels του Instagram, η οποία σημειώνεται για την ομοιότητά της με τα βίντεο μικρής διάρκειας του TikTok.

Οι αναρτήσεις στα νήματα μπορούν να έχουν μήκος 500 χαρακτήρων, σε σύγκριση με τους 280 για τους περισσότερους χρήστες του Twitter, και μπορούν να αναρτηθούν βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών, ενώ μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος σε άλλες πλατφόρμες. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν ή να αναφέρουν άλλους. Οι χρήστες μπορούν επίσης να φιλτράρουν τις απαντήσεις που περιέχουν ορισμένες λέξεις.

Η Meta εγκαινίασε το Threads στον απόηχο μιας ακόμη ταραχώδους περιόδου στο Twitter, το οποίο επέβαλε όρια προβολής tweet το Σαββατοκύριακο, σε μια κίνηση που κατηγόρησε εν μέρει τη συλλογή δεδομένων από εταιρείες που κατασκευάζουν μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης.

Οι αντιδράσεις για το ντεμπούτο την Τετάρτη κυμάνθηκαν από επιφυλακτικότητα έως ενθουσιασμό, πολλοί εξήραν την ευκολία χρήσης του και κάποιοι είπαν ότι ο Elon Musk θα έπρεπε να ανησυχεί. Άλλοι επεσήμαναν ότι η γρήγορη ενσωμάτωση της εφαρμογής με το Instagram έδειξε πόσο ισχυρή έχει γίνει η Meta. Μεγάλο μέρος της συζήτησης, ειρωνικά, έλαβε χώρα στο Twitter, όπου το hashtag «Threads» ήταν trending το βράδυ της Τετάρτης.

Η Meta περιέγραψε το Threads ως έναν «νέο, ξεχωριστό χώρο για ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και δημόσιες συζητήσεις», με στόχο να «πάρει αυτό που το Instagram κάνει καλύτερα και να το επεκτείνει στο κείμενο, δημιουργώντας έναν θετικό και δημιουργικό χώρο για να εκφράσετε τις ιδέες σας». Το Twitter έχει μια βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες.

Έλον ΜασκmetainstagramTwitterFacebookΜαρκ Ζάκερμπεργκειδήσεις τώραThreads