Το Facebook άλλαξε λογότυπο και κανείς δεν το κατάλαβε - Ποια η αλλαγή
NewsroomΤο γνωστό σε όλους λογότυπο του Facebook άλλαξε αν και κανείς δεν το πρόσεξε. Η αλλαγή του λογότυπου – η οποία με την πρώτη ματιά είναι ελάχιστα αισθητή – ενσωματώνει μια «πιο σαφή έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook», ανέφερε η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης σε ανάρτηση.
Το Facebook λέει ότι η αλλαγή του λογότυπου σε πεζό «f» είναι καλύτερη για «το μάτι» στην εφαρμογή της πλατφόρμας με «εντονότερη αντίθεση για να ξεχωρίζει το «f».
«Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι το ανανεωμένο λογότυπο θα είναι οικείο, αλλά παράλληλα δυναμικό, γυαλιστερό και κομψό. Αυτές οι μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές, μας επέτρεψαν να επιτύχουμε οπτική ισορροπία με μια αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός», δήλωσε ο Dave N, διευθυντής σχεδιασμού στο Facebook.
Με τα χρόνια, το λογότυπο του Facebook έχει υποστεί πολλές αλλαγές, ξεκινώντας από ένα σήμα που είχε τετραγωνισμένες γωνίες μέχρι το σημερινό κυκλικό σχέδιο.
- Τι δείχνουν οι 4 τελευτές δημοσκοπήσεις: Ανοδικές τάσεις για τη Νέα Δημοκρατία – Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι
- Μαρουσάκης: «Κοκτέιλ» ζέστης και αφρικανικής σκόνης - Πού το θερμόμετρο θα ξεπεράσει τους 35 βαθμούς
- Ανησυχία για τον παρβοϊό: Πώς μεταδίδεται - Πόσο πιθανό είναι να κολλήσει ένα παιδί
- Μαρμαρωμένος Βασιλιάς: Ένας ή δύο Αυτοκράτορες πίσω από τον θρύλο; Τι λένε η Ιστορία και τα… Θρησκευτικά