Κορονοϊός: To μήνυμα της Στεφανίας Λυμπερακάκη για την ματαίωση της Eurovision
Άκης ΦωτόπουλοςΤο δικό της μήνυμα αμέσως μετά τη ματαίωση του διαγωνισμού έστειλε η Στεφανία Λυμπερακάκη στους θαυμαστές της, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Εύχομαι όλοι να είστε καλά στην υγεία σας. Θέλω να ευχαριστήσω την ΕΡΤ για όλα». Θυμίζουμε ότι η ΕΡΤ έσπευσε να ξεκαθαρίσει αμέσως μετά την ακύρωση του διαγωνισμού ότι πρόθεση της είναι να συνεργαστεί με τη ταλαντούχα Στεφανία και του χρόνου.
Πιο συγκεκριμένα στην ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα η ΕΡΤ αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής: «Η ΕΡΤ έχει ήδη αξιολογήσει ως πολύ θετικό τον τρόπο με τον οποίο έγινε δεκτή από το ελληνικό, αλλά και το ευρωπαϊκό κοινό η φετινή επιλογή της ταλαντούχου Στεφανίας Λυμπερακάκη, όπως βέβαια και τη συνεργασία που είχε μαζί της. Πρόθεσή της ΕΡΤ είναι η συνεργασία αυτή να συνεχισθεί και του χρόνου, αφού βέβαια γίνουν γνωστές και οι οριστικές αποφάσεις της EBU».
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία