Viral|09.07.2022 21:17

Φρενίτιδα στα social media για παγωτό που δεν λιώνει! Χρήστες δοκίμασαν μέχρι και... φλόγιστρα

Newsroom

Μια κινεζική εταιρεία παγωτού έχει προκαλέσει διαμάχη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επειδή τα προϊόντα της φέρονται να μην λιώνουν ακόμη και όταν διατηρούνται σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Την περασμένη εβδομάδα, η Zhongxuegao, μια κινεζική εταιρεία παγωτού γνωστή για τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της, έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού κάποιος δημοσίευσε φωτογραφίες και βίντεο ενός παγωτού Zhongxuegao δίπλα σε ένα θερμόμετρο που έδειχνε 31 βαθμούς Κελσίου. Ο χρήστης ισχυρίστηκε ότι το παγωμένο κέρασμα είχε διατηρηθεί σε αυτή τη θερμοκρασία για περίπου μιάμιση ώρα, αλλά ήταν φανερό ότι δεν είχε λιώσει ούτε στο ελάχιστο. Η ανάρτηση τράβηξε μεγάλη προσοχή και ενέπνευσε άλλους ανθρώπους να κάνουν τα δικά τους πειράματα, μεταξύ των οποίων να βάλουν ανοιχτή φλόγα στο παγωτό για να δουν αν λιώνει. Και πράγματι το παγωτό δεν έλιωσε.

Στις 5 Ιουλίου, το Zhongxuegao έγινε και πάλι θέμα συζήτησης στα κινεζικά διαδίκτυα, καθώς ένα βίντεο με κάποιον να χρησιμοποιεί ένα φλόγιστρο κουζίνας για να λιώσει ένα από τα παγωτά του έγινε viral. Παρόλο που το εξωτερικό της λιχουδιάς απανθρακώθηκε, το παγωτό δεν έλιωσε με τον τρόπο που θα περίμενε κανείς, και αυτό έριξε λάδι στη φωτιά, όπως και τα δεκάδες άλλα παρόμοια βίντεο που εμφανίστηκαν μετά από αυτό.

Καθώς η διαμάχη γύρω από την ποιότητα του υποτιθέμενου παγωτού υψηλών προδιαγραφών μεγάλωνε, η Zhongxuegao τελικά βγήκε με μια δήλωση που ελπίζει να καθησυχάσει τους πελάτες. Ισχυρίστηκε ότι χρησιμοποιεί έναν «παράγοντα που ενισχύει το ιξώδες» για να εμποδίζει το παγωτό να λιώνει εύκολα, αλλά διαβεβαίωσε όλους ότι το προϊόν της εξακολουθεί να πληροί τα εθνικά πρότυπα ασφάλειας τροφίμων.

Η δήλωση αυτή δεν βοήθησε ιδιαίτερα να ηρεμήσουν τα πνεύματα, ιδίως αν ληφθεί υπόψη η φήμη της Zhongxuegao ως παραγωγού παγωτού υψηλής ποιότητας. Σύμφωνα με κινεζικές πηγές ειδήσεων, τα φθηνότερα παγωτά της κοστίζουν 12 γιουάν (1,80 δολάρια), αρκετές φορές ακριβότερα από άλλες μάρκες, ενώ τα παγωτά υψηλότερης ποιότητας φτάνουν τα 160 γιουάν (24 δολάρια).

«Είναι ασφαλές για τον ανθρώπινο οργανισμό να χρησιμοποιεί ένα προϊόν που εμποδίζει τεχνητά το λιώσιμο του παγωτού για μεγάλο χρονικό διάστημα;» ρώτησε ένα άτομο στο Weibo, την κινεζική εκδοχή του Twitter.

«Η ασφάλεια των τροφίμων είναι το πιο σημαντικό πράγμα και η πρακτική επαλήθευση είναι απαραίτητη για να κατασταλεί πλήρως η καχυποψία του κοινού», έγραψε ένας δημοσιογράφος της People's Daily.

Η Zhongxuegao είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους παραγωγούς παγωτού στην Κίνα, αλλά η φήμη της και το τελικό της αποτέλεσμα αναμένεται να υποστούν σημαντικό πλήγμα μετά την πρόσφατη διαμάχη για το λιώσιμο του παγωτού.λους

social mediaΚίναειδήσεις τώραviralπαγωτό