Οικονομία|30.04.2022 15:17
Τουρισμός: Σεφ ούτε για... δείγμα - Γιατί οι εποχικοί έγιναν ντελιβεράδες
NewsroomΗ τουριστική σεζόν ανοίγει αυλαία φέτος με ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου εστιάζονται κυρίως στην κουζίνα, το service αλλά και τον ξενοδοχειακό τομέα.
Ο επίτιμος πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και CEO της Sani/Ikos Group, Ανδρέας Ανδρεάδης, σε πρόσφατη ανάρτησή του στο Twitter έκανε λόγο για 50.000 κενές θέσεις εργασίας, παρότι οι αμοιβές είναι σημαντικά υψηλότερες από τις κλαδικές συμβάσεις, επισημαίνοντας ότι οι ελλείψεις απειλούν τον ποιοτικό τουρισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr.
Διαβάστε ακόμη
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ