Πολιτική|26.02.2025 15:22
Κυριάκος Μητσοτάκης: Τηλεφωνική συνομιλία με Ερντογάν
NewsroomΤηλεφωνική επικοινωνία με τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός ευχήθηκε στον Τούρκο πρόεδρο για τα γενέθλιά του ο οποίος σήμερα κλείνει τα 71, δείχνοντας ότι μεταξύ τους υπάρχει καλό κλίμα, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.
Παράλληλα, οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τις διμερείς σχέσεις Ελλάδας - Τουρκίας, αλλά και τις διεθνείς εξελίξεις με επίκεντρο το ουκρανικό ζήτημα.
Διαβάστε ακόμη
- «Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
- Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
- «Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
- Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια