Πολιτική|16.06.2025 09:05
Αδ. Γεωργιάδης για κατ’ οίκον αποστολή φαρμάκων: Τέλος στην ταλαιπωρία των ασθενών στις ουρές της ντροπής
NewsroomΟ Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε στην έναρξη του προγράμματος της κατ’ οίκον διανομής φαρμάκων με ανάρτησή του στα social media.
Η ανάρτηση του υπουργού Υγείας
«Η μέρα για μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην παροχή υπηρεσιών Υγείας προς τους ασθενείς έφτασε! Από σήμερα ξεκινά η αποστολή των Φαρμάκων Υψηλού Κόστους κατ/οίκον σε όποιον ασθενή το επιθυμεί σε ολόκληρη την επικράτεια. Τέλος στην ταλαιπωρία των ασθενών και των συγγενών τους στις ουρές της ντροπής είτε μέσα στη ζέστη είτε μέσα στο κρύο. Και οι παρεμβάσεις μας θα συνεχιστούν και με την άμεση συνεργασία μας με τα ιδιωτικά Φαρμακεία (ανακοινώσεις την άλλη εβδομάδα). Το ΕΣΥ αλλάζει και γίνεται καλύτερο και πιο ανθρώπινο.»
Διαβάστε ακόμη
- Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
- «Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
- Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
- Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»