Κόσμος|08.07.2020 13:13
Οι ΗΠΑ αποχώρησαν και επισήμως από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας
NewsroomΟι ΗΠΑ αποχώρησαν επίσημα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), κατόπιν εντολής του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος κατηγορεί τον Παγκόσμιο Οργανισμό για κακοδιαχείριση της πανδημίας του κορονοϊού, ανακοίνωσε σήμερα ο Αμερικανός γερουσιαστής Ρόμπερτ Μενέντεζ.
«Το Κογκρέσο έλαβε ειδοποίηση ότι ο πρόεδρος απέσυρε επίσημα τις Ηνωμένες Πολιτείες από τον ΠΟΥ εν μέσω πανδημίας», τόνισε με tweet του ο Ρόμπερτ Μενεντέζ, Δημοκρατικός γερουσιαστής, μέλος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Γερουσίας.
Η ειδοποίηση θα καταστεί εκτελεστέα μετά από την συμπλήρωση ενός έτους, στις 6 Ιουλίου 2021, διευκρίνισαν αξιωματούχοι της κυβέρνησης των ΗΠΑ, του μεγαλύτερου χρηματοδότη του Οργανισμού.
Διαβάστε ακόμη
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ