Κορονοϊός - Ρωσία: Η Μόσχα «ανοίγει» τις αιτήσεις για εμβόλιο στους 60 άνω
NewsroomΟ δήμος της Μόσχας αρχίζει από σήμερα να δέχεται αιτήσεις για τον εμβολιασμό ανθρώπων άνω των 60 ετών κατά του κορονοϊού, δήλωσε την Κυριακή ο δήμαρχος της πρωτεύουσας της Ρωσίας, Σεργκέι Σομπιάνιν. Το Σάββατο 26 Δεκεμβρίου, ο Ρώσος υπουργός Υγείας, Μιχαήλ Μουράσκα, δήλωσε ότι η χρήση του ρωσικού εμβολίου Sputnik V εγκρίθηκε για ανθρώπους άνω των 60 ετών, αλλά και για τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
«Το ρωσικό υπουργείο Υγείας ενέκρινε την χρήση του εμβολίου Sputnik V κατά της COVID-19 για τους ηλικιωμένους πολίτες. Αυτό είναι πολύ καλό. Επειδή οι ηλικιωμένοι, είναι η ομάδα ανθρώπων που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο κίνδυνο και έχουν δεχτεί σκληρό πλήγμα από την ασθένεια. Από τη Δευτέρα, θα αρχίσουμε να δεχόμαστε τις αιτήσεις τους για εμβολιασμό» έγραψε ο δήμαρχος στο ιστολόγιο του.
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία