Κόσμος|07.01.2022 14:31
Κορονοϊός: Η Κωνσταντινούπολη έγινε κόκκινη
Μαρία ΖαχαράκηΣτην Κωνσταντινούπολη ο αριθμός των κρουσμάτων κορoνοϊού έφτασε τις 303.000 εβδομαδιαίως με το χάρτη να έχει γίνει ξανά κατά-κόκκινος.
Με τη μετάλλαξη Όμικρον, το επίπεδο συναγερμού ανέβηκε στην Τουρκία, όπου μετά από πολύ καιρό ο αριθμός των κρουσμάτων έχει ξεπεράσει τις 68.000 ημερησίως, με την Κωνσταντινούπολη να πρωτοστατεί.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Φαχρετίν Κοτζά, «το 52% όλων των κρουσμάτων ανιχνεύονται στην Κωνσταντινούπολη. Μπορούμε να πούμε ότι η Κωνσταντινούπολη έχει κυριολεκτικά εκραγεί».
Διαβάστε ακόμη
- Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
- Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
- Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
- Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της