Κόσμος|01.11.2024 18:54
Σερβία: Αυξάνονται οι νεκροί μετά την κατάρρευση οροφής σε σιδηροδρομικό σταθμό
NewsroomΣτους έντεκα ανέρχεται ο αριθμός των νεκρών από την κατάρρευση τμήματος της οροφής στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σάντ, δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών της Σερβίας, Ίβιτσα Ντάτσιτς. «Φοβάμαι ότι ο αριθμός αυτός δεν θα είναι ο τελικός» δήλωσε ο Ντάτσιτς.
Τα σωστικά συνεργεία συνεχίζουν να αναζητούν εγκλωβισμένους κάτω από τα ερείπια.
Σήμερα το μεσημέρι κατέρρευσε η προέκταση της οροφής μπροστά από την είσοδο του σιδηροδρομικού σταθμού στο Νόβι Σαντ. Στον χώρο κάτω από την οροφή που κατέρρευσε βρίσκονταν παγκάκια και συνήθως καθημερινά υπάρχουν εκεί πολλοί άνθρωποι που περιμένουν να ταξιδέψουν.
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου