Κόσμος|09.11.2024 19:08
ΗΠΑ: Την Τετάρτη η συνάντηση Μπάιντεν – Τραμπ στο Λευκό Οίκο
NewsroomΟ Τζο Μπάιντεν προσκάλεσε τον Ντόναλντ Τραμπ στο Οβάλ Γραφείο την Τετάρτη, σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου του Λευκού Οίκου Καρέιν Ζαν-Πιέρ. Η συνάντηση θα είναι η πρώτη μεταξύ του νυν και του πρώην προέδρου μετά τις εκλογές του 2024.
Η μετεκλογική συνάντηση είναι παραδοσιακή μεταξύ του απερχόμενου προέδρου και του επερχόμενου προέδρου.
Όμως ο Τραμπ, ένας Ρεπουμπλικάνος, δεν φιλοξένησε τον Μπάιντεν, έναν Δημοκρατικό, για μια τέτοια συνάντηση μετά την ήττα του Τραμπ στις εκλογές του 2020.
Διαβάστε ακόμη
- Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
- Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
- Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
- Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ