Παραμυθένιες εικόνες στις ΗΠΑ: Άνθισαν οι δημοφιλείς κερασιές της Ουάσινγκτον
NewsroomΕδώ και δεκαετίες, οι χιλιάδες ανθισμένες κερασιές στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ αποτελούν πόλο έλξης για τους επισκέπτες και την ανεπίσημη έναρξη της τουριστικής περιόδου για την Ουάσινγκτον. Φέτος, η κορύφωση της ανθοφορίας των εμβληματικών ροζ-λευκών λουλουδιών προβλέπεται στις αρχές Απριλίου, σύμφωνα με την Υπηρεσία Εθνικού Πάρκου, η οποία φροντίζει τα 3.500 δέντρα της πόλης.
Η πρόεδρος του Φεστιβάλ Diana Mayhew δήλωσε ότι οι περσινοί αριθμοί επισκεπτών ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις προ της πανδημίας κορυφές - με περίπου 1,6 εκατομμύρια επισκέπτες και περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα για τις επιχειρήσεις της πόλης.
«Κάθε χρόνο το φεστιβάλ μεταμορφώνει την πόλη μας», δήλωσε η δήμαρχος της Ουάσινγκτον Muriel Bowser στην εκδήλωση ανακοίνωσης. «Είναι μια μεγάλη, μεγάλη, μεγάλη έγχυση ενθουσιασμού και οικονομικής δραστηριότητας».
Τα άνθη κερασιάς χρονολογούνται από το 1912, όταν ο δήμαρχος του Τόκιο έκανε δώρο 3.000 δέντρα, και η ιαπωνική κυβέρνηση εξακολουθεί να συμμετέχει στη φροντίδα τους και στους ετήσιους εορτασμούς της γιορτής.
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων