Washington Post: Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος μετά τις μαζικές απολύσεις
NewsroomΟ Γουίλ Λιούις, εκδότης και διευθύνων σύμβουλος της Washington Post, γνωστοποίησε την παραίτησή του από την εφημερίδα, μετά τις μαζικές απολύσεις που σημειώθηκαν στην εφημερίδα.
Σε επικοινωνία του προς τους εργαζόμενους, την οποία έφερε στο φως ο Ματ Βίζερ, επικεφαλής του ρεπορτάζ για τον Λευκό Οίκο, ο Λιούις σε μήνυμα που απηύθυνε προς το προσωπικό έγραψε το εξής:
«Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, ελήφθησαν δύσκολες αποφάσεις προκειμένου να διασφαλιστεί το βιώσιμο μέλλον της The Post, ώστε να μπορεί για πολλά χρόνια να δημοσιεύει υψηλής ποιότητας, μη κομματικοποιημένες ειδήσεις για εκατομμύρια πελάτες καθημερινά».
Μετά την αποχώρησή του, τα ηνία της εφημερίδας, η οποία βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία του Τζεφ Μπέζος, θα αναλάβει προσωρινά ο οικονομικός διευθυντής Τζεφ Ντ’ Ονόφριο.
Ο Λιούις, έχοντας διατελέσει στο παρελθόν κορυφαίο στέλεχος της Dow Jones & Company και της Wall Street Journal, είχε τοποθετηθεί στη θέση του εκδότη το 2023, αντικαθιστώντας τον Φρεντ Ράιαν μετά από εννέα χρόνια παρουσίας του τελευταίου στο τιμόνι του μέσου.
- Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
- «Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
- Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
- Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»