Ελλάδα|04.06.2020 22:43

«Restart Tourism» - Μητσοτάκης: Το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό

Newsroom

Η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό με σύνθημα «Restart Tourism», παρουσιάστηκε στην Αίγλη του Ζαππείου, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα, η οποία έχει στόχευση το εξωτερικό και θα τεθεί σε εφαρμογή από την επόμενη εβδομάδα. Η καμπάνια αναμένεται τόσο στα social media όσο και σε ξένα δίκτυα.  

Στο διάρκειας 40 δευτερολέπτων βίντεο προβάλλεται η εικόνα μιας καταγάλανης θάλασσας, με το κύμα να σκάει στην ακτή, ενώ ο αφηγητής ρωτά: «Τι κάνει το καλοκαίρι στην Ελλάδα τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα, δεν είναι ο ήλιος, είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια αντίληψη, ένας τρόπος σκέψης. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να ενωθείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Για αυτό φέτος απολαύστε το δικό σας ελληνικό καλοκαίρι, όπου και να είστε».

T

Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα, είναι και ιδέα. «The Greek Summer State of Mind», αυτό είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει από σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, όπως αυτό παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσία του πρωθυπουργού, της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, αλλά και φορέων του κλάδου.

Στην σημερινή επίσημη εκδήλωση της νέας τουριστικής καμπάνιας επικοινωνίας της Ελλάδας ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι η Ελλάδα ανοίγει την αγκαλιά της να υποδεχτεί τους επισκέπτες της με κανόνες και ασφάλεια. Στην εισαγωγική ομιλία της εκδήλωσης, ο κ. Θεοχάρης εστίασε στη συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και την Marketing Greece, που υλοποίησε την καμπάνια, υπογραμμίζοντας ότι τέτοιες συμμαχίες είναι για το καλό της Ελλάδας και "θέλουμε περισσότερες τέτοιες συμμαχίες", ανάφερε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα σημείωσε ότι η εταιρία του ΣΕΤΕ αναλαμβάνει το κόστος της υλοποίησής της παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου μέσω του ΕΟΤ να ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου.

Εστιάζοντας στο μήνυμα της καμπάνιας, η κ. Δρέττα σημείωσε ότι σχεδιάστηκε ένα μήνυμα λιτό και απέριττο, σεμνό και με μέτρο γεμάτο με συναίσθηση. Σε ένα πλάνο 40 δευτερολέπτων χωράνε όλα τα παραπάνω όπως είπε.

Από την πλευρά του ο Στηβ Βρανάκης, ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, σημείωσε ότι η παρούσα επιμήκυνση στοχεύει μεταξύ άλλων στην διεύρυνση της σαιζόν.Να τονιστεί τέλος ότι στο επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και καμπάνια προβολής για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού.

«Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά»

«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε», δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκδήλωση «Restart Tourism».

«Η πανδημία άλλαζε πολλά. Επέφερε βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση, ανέφερε. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών. Η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους. Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη» ανέφερε ο πρωθυπουργός

«Από 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις. Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά», συμπλήρωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού και σχολίασε το σποτ: «Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας. Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο. Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ. Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα. Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα»

«Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά. Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%. Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή. Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα.

Αναγνωρίζω ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος πού θα πάει η οικονομία μας, ποια τα εισοδήματα των ανθρώπων που είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό. Ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε το χώρο της εργασίας. Θέλω να ενθαρρύνω τους ανθρώπους του τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα ώστε να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Στεκόμαστε δίπλα σας, πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε κι άλλα “όπλα” και εφόσον χρειάζεται να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας. Πάνω από όλα η ευθύνη είναι συλλογική. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο στήριξης. Το Ταμείο Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχτεί πολλά αιτήματα».

Κυριάκος Μητσοτάκηςτουρισμός