Λευκάδα: Τι συμβαίνει με την πλωτή γέφυρα που μένει κλειστή εδώ και 10 μέρες; Πότε θα λυθεί το πρόβλημα
Ρωμανός ΚοντογιαννίδηςΕντός των επόμενων ημερών, ενδεχομένως και μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα, σύμφωνα με όσα λέει στο ethnos.gr ο αντιπεριφερειάρχης Λευκάδας, Αντώνης Δουβίτσας, αναμένεται να λυθεί το πρόβλημα με τη διέλευση των σκαφών από το θαλάσσιο χώρο που βρίσκεται η πλωτή γέφυρα Λευκάδας «Αγία Μαύρα», η οποία εδώ και περισσότερο από μία εβδομάδα σταμάτησε να ανοίγει, επειδή έληξε στις 13 Ιουλίου το πιστοποιητικό ασφαλείας της και πρέπει να συντηρηθεί.
Σύμφωνα με τον κ. Δουβίτσα, ολοκληρώνεται άμεσα η διαδικασία συμβασιοποίησης με ανάδοχο εργολάβο και θα ξεκινήσει η διαδικασία δεξαμενισμού και επιθεώρησης της περίπου εβδομήντα μέτρων μήκος γέφυρα «Αγία Μαύρα».
Κατά τον ίδιο, για όσο διάστημα θα διαρκέσει η συντήρηση της γέφυρας, θα τοποθετηθεί στο σημείο αμφίδρομο ferry – boat, προκειμένου να γίνεται απρόσκοπτα η διέλευση σκαφών αλλά και αυτοκινήτων.
Όσο διάστημα δεν γίνεται η διέλευση σκαφών, η γέφυρα δεν ανοίγει. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα περνούν κανονικά από αυτήν και φτάνουν στο νησί προερχόμενα από την Αιτωλοακαρνανία.
Το κλείσιμο της γέφυρας προκάλεσε αντιδράσεις κυρίως από τους επαγγελματίες του θαλάσσιου τουρισμού στη Λευκάδα, υποστηρίζοντας ότι θα δουν τους τζίρους τους να μειώνονται σημαντικά. Το πρόβλημα, όπως; υποστηρίζουν είναι πολύ μεγάλο αυτήν την περίοδο, μια και βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και το όμορφο νησί του Ιονίου το επισκέπτονται πολλοί τουρίστες και μέσω θαλάσσης.
Το γεγονός ότι αρκετά σκάφη καθημερινά διέρχονται από το θαλάσσιο πέρασμα που βρίσκεται η ανοιγόμενη πλωτή γέφυρα αναφέρει στο ethnos.gr και ο δήμαρχος Λευκάδας, Ξενοφώντας Βεργίνης. Όπως λέει, μάλιστα και ο Δήμος Λευκάδας χάνει έσοδα, αφού, εξαιτίας της κλειστής γέφυρας σκάφη δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μαρίνα.
«Δεν είναι μεγάλο το πρόβλημα»
Ωστόσο, ο κ. Δουβίτσας υποστηρίζει ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας της κλειστής γέφυρας, δεν είναι μεγάλα, διότι από το σημείο διέρχεται μόλις το 5% των σκαφών που φτάνουν στο νησί.
«Το 95% των σκαφών που φτάνουν στο νησί μας, ακολουθούν άλλον θαλάσσιο δρόμο, αυτόν που περνάει από το Μεγανήσι και τα άλλα νησάκια. Μπορεί να είναι αυτή η διαδρομή μεγαλύτερη σε απόσταση, ωστόσο, μόλις το 5% των σκαφών επιλέγει να διέλθει μέσω του περάσματος που βρίσκεται η πλωτή γέφυρα.
Η τελευταία ουσιαστικά εξυπηρετεί κυρίως τα αυτοκίνητα. Για το λόγο αυτόν, άλλωστε, μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά της διοίκησή μας, επέλεξα να μειωθούν από 13 σε 7 ημερησίως οι φορές που πρέπει να ανοίγει η γέφυρα, για να περνούν σκάφη. Μάλιστα, θα προσπαθήσω να μειώσω ακόμα περισσότερο τις φορές που ανοίγει η γέφυρα και ίσως αυτές να μην ξεπερνούν τις τρεις», τονίζει ο κ. Δουβίτσας,
- Ο αντίκτυπος της ομιλίας Τσίπρα σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, η απάντηση Φάμελλου για τα περί ιδιοτέλειας και ο υπερ-γουρλής Μαγειρίας που πήρε δώρο μια Ferrari
- Από το Καστέλι μέχρι τον ΒΟΑΚ και το μετρό: Αποζημιώσεις εκατοντάδων εκατ. ευρώ απειλούν μέχρι και να διπλασιάσουν το κόστος των μεγάλων έργων
- Κακοκαιρία Byron: «Βροχή» τα 112 όλη τη νύχτα - Πώς θα κινηθούν οι καταιγίδες τις επόμενες ώρες
- Αμετακίνητοι οι αγρότες στα μπλόκα - Ποιες κινήσεις εξετάζει η κυβέρνηση