Ελλάδα|19.11.2025 11:30
Αδιανόητο περιστατικό στην Πετρούπολη: 16χρονος πήγε σχολείο με μπαλτά 29 εκατοστών
NewsroomΈγινε κι αυτό σε σχολείο της Αθήνας... Μαθητής ηλικίας 16 ετών πήγε την Τρίτη στο 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης έχοντας μαζί του έναν μπαλτά 29 εκατοστών.
Το σχολείο τελούσε υπό κατάληψη έως τις 14 Νοεμβρίου και έτσι εκείνη την ημέρα έξω από το κτήριο βρισκόταν δύναμη της ΟΠΚΕ, άνδρες της οποίας είδαν τον μαθητή να κρατά τον μπαλτά.
Αφού τον συνέλαβαν, τον μετέφεραν στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων για να κινηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες.
Παραμένει άγνωστο το γιατί ο 16χρονος προέβη σε αυτή την κίνηση και το αν είχε σκοπό να βλάψει κάποιον εντός του σχολείου. Σε κάθε περίπτωση, θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις, αλλά αυτό το περιστατικό επιβεβαιώνει ότι η κατάσταση στα σχολεία παραμένει ανησυχητικά δύσκολη...
Διαβάστε ακόμη
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί