Έρχεται δημοτική συγκοινωνία στην Αθήνα - Ο χάρτης με τις 7 γραμμές και τις 291 στάσεις
NewsroomΤο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Αθηναίων ενέκρινε ομόφωνα τη Μελέτη Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας, που εκπονήθηκε στο πλαίσιο της γενικότερης στρατηγικής της δημοτικής αρχής για ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας μέσω της αύξησης της χρήσης Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στον αστικό ιστό.
Το προτεινόμενο δίκτυο δημοτικής συγκοινωνίας του δήμου Αθηναίων (ΔΣΔΑ) αποτελείται από επτά γραμμές, συνολικού μήκος 72,57 χιλιομέτρων και 291 στάσεων.
Προβλέπει παρουσία της Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας σε καθεμία από τις 7 Δημοτικές Κοινότητες του δήμου Αθηναίων. Κάθε γραμμή συνδέει τουλάχιστον 2 γειτονικές Δημοτικές Κοινότητες. «Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η σύνδεση των γειτονιών μεταξύ τους, καθώς και με τοπικούς πόλους έλξης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται σημαντικοί κόμβοι μετεπιβίβασης, όπως οι σταθμοί του Μετρό» αναφέρει ο δήμος Αθηναίων και προσθέτει:
«Κατά τον σχεδιασμό έχει καταβληθεί η μέγιστη δυνατή προσπάθεια για ελαχιστοποίηση των απαιτούμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Η Δημοτική Συγκοινωνία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί συμπληρωματικά με το δίκτυο του ΟΑΣΑ (ΗΣΑΠ, Μετρό, ΟΣΥ).
Πριν από την έναρξη των εργασιών εκπόνησης της Μελέτης, υπήρξε στενή συνεργασία με τις Δημοτικές Κοινότητες, από τις οποίες ζητήθηκε η κατάθεση απόψεων και προτάσεων.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, η μελέτη θα πρέπει να εγκριθεί από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και το υπουργείο Μεταφορών».
Χάρης Δούκας: Σχεδιάστηκε για να μειώσει την εξάρτηση των Αθηναίων από τα I.X.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: «Σκοπός μας είναι να αποκτήσει η Αθήνα τη δική της Δημοτική Συγκοινωνία. Το προτεινόμενο δίκτυο θα συμβάλλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Βασίζεται σε τεκμηριωμένη μελέτη και σχεδιάστηκε για να κάνει τη ζωή των Αθηναίων πιο απλή και να μειώσει την εξάρτηση από το Ι.Χ.. Δημιουργούμε ένα σύγχρονο, φιλικό και συμπληρωματικό σύστημα μετακινήσεων, το οποίο αφορά κάθε Αθηναίο πολίτη. Θέλουμε να συνδέσουμε όλες τις γειτονιές της πόλης. Η Δημοτική Συγκοινωνία αποτελεί εργαλείο κοινωνικής συνοχής, περιβαλλοντικής ευθύνης και ισότιμης πρόσβασης στην πόλη. Μια ουσιαστική παρέμβαση που βελτιώνει την καθημερινότητά μας».
Η αντιδήμαρχος Αστικής Αναζωογόνησης και Ανθεκτικότητας, Μάρω Ευαγγελίδου, τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που, μέσα στα πρώτα δύο έτη δημαρχίας Δούκα, προωθούμε τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας, ένα διαχρονικό και πρωτοπόρο αίτημα για τον Δήμο. Οι γραμμές συμπληρώνουν το υπάρχον ακτινωτό δίκτυο με κυκλικές διαδρομές και υπηρετούν τη βιώσιμη κινητικότητα και το όραμά μας για “Ανοιχτές Γειτονιές των 15 λεπτών”».
- Στην αντεπίθεση οι αγρότες για τους κλειστούς δρόμους: Καταγγέλλουν «εντολή Μαξίμου» στην ΕΛΑΣ - Τα τρία αιτήματά τους
- Η απίστευτη ιστορία συνταξιούχου σε κοντέινερ - Σεισμόπληκτος και πλημμυροπαθής του Daniel ζει χωρίς ρεύμα επί 6 μήνες
- Νεκρό βρέφος στην Αθήνα: «Αν είναι αυτό που υποψιάζομαι, θα τον βάλω στο χώμα» - Οργή της γιαγιάς κατά του πατέρα
- «Η χρονιά του χταποδιού»: Πώς η κλιματική αλλαγή οδήγησε στην αύξησή του στην Αγγλία και τι σημαίνει αυτό