Lifestyle|17.06.2023 17:19

Angelina Jolie: Στην Αθήνα... για σουβλάκια ο πατέρας της – Επισκέφτηκε και το μουσείο της Ακρόπολης

Newsroom

Στην Ελλάδα φαίνεται ότι βρίσκεται εδώ και λίγα 24ωρα ο πατέρας της Angelina Jolie. Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, Γιον Βόιτ, βρέθηκε ινκόγκνιτο στην Αθήνα και επισκέφθηκε το μουσείο της Ακρόπολης. Μάλιστα, ο ίδιος περιηγήθηκε σχεδόν απαρατήρητος στις μόνιμες εκθέσεις, καθώς δεν έτυχε να τον αναγνωρίσουν οι επισκέπτες.

Παράλληλα, δεν έχασε την ευκαιρία να επισκεφθεί μια παραδοσιακή ταβέρνα στα Άνω Πατήσια όπου επέλεξε να δοκιμάσει σουβλάκια. Στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1, «Δυο στη 1» προβλήθηκαν κάποιες φωτογραφίες από την επίσκεψή του. 

Ο ηθοποιός έγινε γνωστός στα τέλη της δεκαετίας του '60 με την ερμηνεία του στην ταινία του Τζον Σλέσιντζερ «Ο Καουμπόι του Μεσονυχτίου» (Midnight Cowboy, 1969), όπου υποδύθηκε, στο πλευρό του Ντάστιν Χόφμαν, έναν άνδρα από την επαρχία που προσπαθεί να γίνει ζιγκολό. Κατά τη δεκαετία του '70 έγινε αστέρας του Χόλιγουντ με τις ερμηνείες του στις ταινίες: «Όταν Ξέσπασε η Βία» (Deliverance, 1972) όπου ερμήνευσε το ρόλο ενός επιχειρηματία του οποίου το σαββατοκύριακο με τους φίλους καταστρέφεται από μια ομάδα κακοποιών, «Απόρρητος Φάκελος Οντέσσα» (The Odessa File, 1974), όπου εμφανίστηκε στο ρόλο ενός Γερμανού δημοσιογράφου που προσπαθεί να ξεσκεπάσει ένα κύκλωμα νεο-ναζί, «Ο Γυρισμός» (Coming Home, 1978) όπου εμφανίστηκε στο πλευρό της Τζέιν Φόντα στο ρόλο ενός παραπληγικού ήρωα του Πολέμου του Βιετνάμ, ταινία για την οποία κέρδισε όσκαρ και «Ο Πρώταθλητής» (The Champ, 1979) όπου εμφανίστηκε στο ρόλο ενός απένταρου πρώην πυγμάχου που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα και να μεγαλώσει το γιο του.

Η δημοτικότητα του άρχισε να πέφτει κατά τη δεκαετία του '80, αν και η ερμηνεία του στην ταινία του Αντρέι Κοντσαλόφσκι «Το Τρένο της Μεγάλης Φυγής» (Runaway Train, 1985) του χάρισε άλλη μια υποψηφιότητα για Όσκαρ και την εύνοια των κριτικών. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '90 άρχισε να εμφανίζεται σε δευτεραγωνιστικούς ρόλους με σημαντικότερο εκείνο στην ταινία «Ο Βροχοποιός» (The Rainmaker, 1997). Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000 οι ερμηνείες του σε βιογραφικές ταινίες έλαβαν θετικές κριτικές. Η εμφάνισή του στην ταινία του Μάικλ Μαν Ali, 2001 όπου ερμήνευσε τον αθλητικογράφο Χάουαρντ Κοζέλ του χάρισε μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου.

Αντζελίνα Τζολί για ναυάγιο στην Πύλο: «Αρρώστησα με την είδηση»

Έχοντας υπάρξει πρέσβειρα της Ύπατης Αρμοστίας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, η Αντζελίνα Τζολί βίωσε με έντονο τρόπο την τραγωδία με τους δεκάδες νεκρούς στη Μεσόγειο. Η ηθοποιός του Χόλιγουντ και ακτιβίστρια για τα ανθρώπινα δικαιώματα κοινοποίησε ένα σχετικό βίντεο του BBC στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram και στη συνέχεια αφηγήθηκε την ιστορία ενός άνδρα, που γνώρισε κάποτε και είχε βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση με τους μετανάστες, οι οποίοι πνίγηκαν όταν ανετράπη το μοιραίο σκάφος, σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως «κανείς δεν διακινδυνεύει τη ζωή του με αυτόν τον τρόπο, εκτός αν δεν έχει επιλογές».

«Γνώρισα έναν άνδρα που έχασε τη γυναίκα και την κόρη του, αφού τις κρατούσε για ώρες στο νερό, προσπαθώντας να τις κρατήσει ζωντανές. Ρώτησα γιατί να μπουν σε ένα τόσο γεμάτο πλοίο, αφού φαινόταν επικίνδυνο; Και γιατί να ρισκάρουν εξ αρχής; Μου μίλησε για τα χρόνια που έμενε σε εμπόλεμη ζώνη προσπαθώντας να βοηθήσει ως γιατρός. Μετά πήρε την οικογένειά του μακριά από τον πόλεμο σε μια συνοριακή χώρα όπου αντιμετώπισαν διακρίσεις. Δεν μπορούσαν να εργαστούν, η κόρη τους δεν μπορούσε να πάει στο σχολείο. Η σύζυγος παρενοχλούνταν τακτικά και τον ικέτευε να κανονίσει να μπουν σε μια βάρκα», γράφει η Αντζελίνα Τζολί.

Και συνεχίζει: «Έκαναν μικροδουλειές για να μαζέψουν μερικά μετρητά χρήματα για να αγοράσουν εισιτήριο. Τους έβαλαν σε μια μικρή βάρκα και τους έβγαλαν στη θάλασσα. Όταν έφτασαν στη μεγαλύτερη βάρκα και διαπίστωσαν ότι ήταν υπερπλήρης, ζήτησαν να φύγουν. Ο λαθρέμπορος αρνήθηκε να τους επιστρέψει στην ακτή. Αναγκάστηκαν να επιβιβαστούν στη βάρκα. Η βάρκα κατάφερε να διανύσει ένα μέρος της διαδρομής. Είπε ότι ήταν δύσκολο να αναπνεύσει. Όλοι ήταν φοβισμένοι. Τότε εμφανίστηκε μια άλλη βάρκα και τους εμβόλισε. Όλοι ούρλιαζαν. Η βάρκα άρχισε να βυθίζεται. Πέρασε ώρες κρατώντας τη γυναίκα και την κόρη του. Αδυνατώντας να τις κρατήσει στην επιφάνεια, τις έχασε».

«Αφιέρωσε τη ζωή του στο να βοηθάει άλλους ως γιατρός. Δεν είναι κακός άνθρωπος ή κακός γονέας. Δεν είχε επιλογές. Ένας από τους μύθους είναι ότι αυτό προέρχεται από την επιθυμία για μια καλύτερη ζωή. Αυτό υπονομεύει την πραγματική φρίκη που ζουν αυτοί οι άνθρωποι καθημερινά. Και αυτό που αντιπροσωπεύει αυτή η διαδρομή ως μια τελευταία απελπισμένη προσπάθεια να κρατήσεις την οικογένειά σου ασφαλή» προσθέτει.

«Εκεί που πρέπει να εστιάσουμε είναι γιατί, καταρχήν, πρόσφυγες και άλλοι άνθρωποι που μετακινούνται δεν μπορούν να παραμείνουν στα σπίτια τους και τι θα μπορούσε να γίνει για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση, το εμπόριο και οι σχέσεις ώστε αυτοί οι άνθρωποι να μπορούν να ζήσουν και να προοδεύσουν στην πατρίδα τους. Όταν δεν στηρίζουμε τους νόμους περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Όταν εμείς, η Δύση, παρεμβαίνουμε με τρόπους που αναστατώνουν τη ζωή τους και έχουμε κέρδη από τις δικές τους πηγές, όταν ταΐζουμε τη φτώχεια τους αγοράζοντας τη γη τους… Όλα αυτά είναι μέρος της αδικίας και της τραγωδίας που οδηγεί τους ανθρώπους να ρισκάρουν τη ζωή τους με αυτόν τον τρόπο» καταλήγει.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

σουβλάκιαειδήσεις τώραδιακοπέςπατέραςΑκρόποληΑντζελίνα Τζολί