Αθλητισμός|18.11.2022 18:40

Μουντιάλ 2022: Απαγορευτικό στην πώληση μπύρας στα γηπεδα - Απόφαση που θα προκαλέσει αντιδράσεις

Newsroom

Σε μια απόφαση που σίγουρα αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις στις τάξεις των φιλάθλων που έχουν μεταβεί στο Κατάρ για το Μουντιάλ 2022 προχώρησε η FIFA. Τι συνέβη; Επιβλήθηκε απαγορευτικό στην πώληση… μπύρας, μια ανατροπή της τελευταίας στιγμής που δημιούργησε ερωτηματικά σε ορισμένους υποστηρικτές σχετικά με την ικανότητα της διοργανώτριας χώρας να τηρήσει τις υποσχέσεις της προς τους φιλάθλους.

Δύο ημέρες πριν τη σέντρα του Μουντιάλ 2022

Η ανακοίνωση έρχεται δύο ημέρες πριν από τη σέντρα του Παγκοσμίου Κυπέλλου την Κυριακή, του πρώτου που διεξάγεται σε μια συντηρητική μουσουλμανική χώρα με αυστηρούς ελέγχους στο αλκοόλ, η κατανάλωση του οποίου απαγορεύεται δημοσίως.

«Μετά από συζητήσεις μεταξύ των αρχών της διοργανώτριας χώρας και της FIFA, αποφασίστηκε να επικεντρωθεί η πώληση αλκοολούχων ποτών στο Φεστιβάλ Φιλάθλων της FIFA, σε άλλους προορισμούς φιλάθλων και σε χώρους με άδεια, αφαιρώντας τα σημεία πώλησης μπύρας από την περίμετρο των γηπέδων του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2022 του Κατάρ», ανέφερε σε ανακοίνωσή του εκπρόσωπος της FIFA.

Η Ένωση Φιλάθλων Ποδοσφαίρου της Αγγλίας δήλωσε ότι η απόφαση εγείρει ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα του Κατάρ να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του προς τους φιλοξενούμενους φιλάθλους για «θέματα διαμονής, μεταφοράς ή πολιτιστικά θέματα».

Εδώ και χρόνια, οι διοργανωτές του Κατάρ δήλωσαν ότι το αλκοόλ θα είναι ευρέως προσβάσιμο στους φιλάθλους στο τουρνουά. «Σε κάποιους οπαδούς αρέσει μια μπύρα στον αγώνα, και σε κάποιους όχι, αλλά το πραγματικό ζήτημα είναι η στροφή της τελευταίας στιγμής, η οποία μιλάει για ένα ευρύτερο πρόβλημα - την παντελή έλλειψη επικοινωνίας και σαφήνειας από την οργανωτική επιτροπή προς τους οπαδούς», ανέφερε η ένωση σε δήλωσή της στο Twitter.

Το Κατάρ, η μικρότερη χώρα που έχει φιλοξενήσει Παγκόσμιο Κύπελλο, προετοιμάζεται για την αναμενόμενη άφιξη 1,2 εκατομμυρίων φιλάθλων κατά τη διάρκεια του πολύμηνου τουρνουά, περισσότερο από το ένα τρίτο του πληθυσμού των 3 εκατομμυρίων κατοίκων του αραβικού κράτους του Κόλπου.

Η Budweiser, μεγάλος χορηγός του Παγκοσμίου Κυπέλλου, που ανήκει στην εταιρεία παραγωγής μπύρας AB InBev, επρόκειτο να πωλεί αποκλειστικά αλκοολούχα μπύρα εντός της περιμέτρου με εισιτήρια γύρω από κάθε ένα από τα οκτώ γήπεδα τρεις ώρες πριν και μία ώρα μετά από κάθε αγώνα.

«Κάποιες από τις προγραμματισμένες ενεργοποιήσεις στα γήπεδα δεν μπορούν να προχωρήσουν λόγω περιστάσεων που δεν ελέγχονται από εμάς», ανέφερε η AB InBev σε ανακοίνωσή της.

Κάποιος από την εταιρεία είχε συνοψίσει την κατάσταση με πιο μεστό τρόπο. «Λοιπόν, αυτό είναι άβολο...» έγραφε μια ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό της Budweiser στο Twitter. Το σχόλιο, που στη συνέχεια διαγράφηκε, μεταδόθηκε ως screenengrab από το BBC.

ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μουντιάλ 2022μπύραΜουντιάλΚατάρειδήσεις τώρα