Οικονομία
|
14.02.2019 08:49
Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Ζωή ΚατσιγιάννηTον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
- «Είναι ακόμη πολύ όμορφη, δείχνει σαν να είναι ζωντανή»: Συγκινούν οι γονείς της Σάνι Λουκ - Στο Ισραήλ η σορός της
- Τρόμος για 13χρονο στο Μεσολόγγι: 15χρονος έβγαλε μαχαίρι και του έκλεψε το κινητό
- Στην πρεμιέρα του Κωνσταντίνου Αργυρού με τον σύζυγό του ο Στέφανος Κασσελάκης
- Φεστιβάλ Καννών: Πρεμιέρα για το Kinds of Kindness - Ο Γιώργος Λάνθιμος με το καστ της ταινίας στο κόκκινο χαλί