Ψέριμος: Έφτασε στρατιωτικός γιατρός στο νησί – Το απροσδόκητο τηλεφώνημα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
NewsroomΚλήση από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη έλαβε την Τετάρτη ο στρατιωτικός γιατρός, Μενέλαος Σαμαράς, μόλις αποβιβάστηκε στην Ψέριμο, όπου θα στελεχώσει σε μόνιμη βάση το Περιφερειακό Ιατρείο του ακριτικού νησιού.
Ο πρωθυπουργός έστειλε ευχές στον γιατρό να έχει μια καλή αρχή και θητεία στο νησί, ευχαριστώντας τον προκαταβολικά για τις πολύτιμες υγειονομικές υπηρεσίες που θα προσφέρει στους κατοίκους της Ψερίμου.
Ο νεαρός γιατρός, ο οποίος υπηρετεί στην 80 ΑΔΤΕ, ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό, σημειώνοντας πως είναι χαρά του να συμβάλει στην ικανοποίηση ενός χρόνιου αιτήματος των λιγοστών κατοίκων της Ψερίμου, σύμφωνα με το kalymnos-news.gr.
Υπενθυμίζεται πως πρόκειται για ένα θέμα το οποίοι είχαν θέσει στον Κυριάκο Μητσοτάκη οι κάτοικοι κατά την επίσκεψή του στην Ψέριμο με τον ίδιο να δεσμεύεται πως θα αναζητήσει λύση.
- Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
- «Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
- Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
- Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»