Κόσμος|18.11.2022 19:28
Πόλεμος στην Ουκρανία: Βυθισμένοι στο σκοτάδι εκατομμύρια πολίτες – Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας
Newsroom«Σχεδόν το ήμισυ» των ενεργειακών υποδομών της Ουκρανίας είναι «εκτός λειτουργίας» μετά από μια σωρεία ρωσικών βομβαρδισμών από τις αρχές Οκτωβρίου, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της Ουκρανίας Ντένις Σμιχάλ.
«Σχεδόν το ήμισυ του ενεργειακού μας συστήματος έχει πληγεί», είπε ο Σμιχάλ σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Κίεβο με τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόβσκις. Ως εκ τούτου, ζήτησε «πρόσθετη υποστήριξη» από την ΕΕ για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης.
- Κιβωτός του Κόσμου: Παιδιά και στελέχη της ΜΚΟ θα ρίξουν φως στην υπόθεση - Σοκαριστικές νέες καταγγελίες
- Σταθμός μετρό «Μανιάτικα»: Βλάβη σε συρμό και έλλειψη προσωπικού προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία στους επιβάτες – Τι συνέβη
- Κολωνός: Στη δημοσιότητα τα στοιχεία τριών συλληφθέντων για τον βιασμό της 12χρονης
- NielsenIQ: Πώς θα ψωνίσουν οι Ελληνες τα Χριστούγεννα - Ψάχνουν ευκαιρίες στην Black Friday
- Accessible Places: Η Google φέρνει στην Ελλάδα την νέα της υπηρεσία και σου αποκαλύπτει πού υπάρχουν ράμπες για αμαξίδια
Διαβάστε ακόμη
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία